Gå til innhold
Hundesonen.no

Funnet 4 kattunger...


Tine

Recommended Posts

I dag så gikk jeg tur med Gizmo, er litt skog her med oss. Jeg høre en kattunge mjaue som bare det jeg gikk bort for å se hva dette kunne være. Nede i det høye gresset så jeg 4 herlige nøst som venta på mammaen sin. Ene kattungen lå litt fra de andre og mjaua derfor mye og jeg fikk hun/han på plass sammen med de andre.

Mora så jeg ikke noe til før nettopp da jeg gikk forbi med Gizmo igjenn, kattungene de er ganske redde og ikke gamle. Har satt ut mat til mora, for jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Noen som har forslag??

Tenker på å ringe dyrebeskyttelsen da, men veldig usikker.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant kattunger en gang, men der var det omsorgssvikt pågang.. men uansett så trenger vi ikke flere løskatter, kunne du tatt de til deg og gitt de bort?

jeg fant disse to som sagt, den ene har broren min fått, den andre måtte desverre avlives, da den var altfor redd mennesker, og da agressiv..

de var vel 5uker når jeg fant de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte vetrinæren, da dyrebeskyttelsen her i Stavanger va stengt, vetrinæren sa at kattungene skulle ligge og at mora evnt var i nærheten, siden det er kommunen sin sak og ikke vætrinæren. Var der borte i går og da hadde mora flyttet ungene sine og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...