Gå til innhold
Hundesonen.no

Fenris og Spot's hjemmeside

Angilja

Recommended Posts

jeg hat hatt lyst på hjemmeside lenge, og sambo skulle lage sa han,

men det ble liksom ikke noe :)

Så jeg fant ut at jeg måtte prøve selv. Nå har jeg laga ei side, og lurer på hva dere synes? Dette er ikke noen proff side, og kommer aldri til å bli det heller :rolleyes: Data er ikke min greie ;)

Men tips til forbedringer mottas med stor takk! ;)

Noe mer jeg burde ha med? Hva er det interessant å lese om på en hjemmeside liksom? for mye bilder/for lite bilder?

Siden "om oss" er langt fra ferdig altså, det kommer...

Link i signaturen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heey! Du stjal den layouten jeg har i bakhånd hvis Tullas rosa side disses..! Hehe.. Liker den selvsagt! :)

Ellers syns jeg bildene kunne vært større. Bruker du medium-størrelsen på de fleste nå? Jeg ville brukt large, man ser liksom bildet bedre da, syns jeg.. Kanskje ikke på heste-siden, der er det så mange bilder og endel tekst, der syns jeg det fungerer bra slik den er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:p Var det ikke en lignende layout som var litt mer feminin i fargene? eller husker jeg feil? du kan jo ta den til Tulla:p

Det med bildestørrelsen har jeg også tenkt på... De er medium nå ja, noen er det så lav kvalitet på at det ikke er mulig å gjøre så mye med de. Har tenkt å bytte ut en del av bildene, da mange av de bare er tatt fra bloggen (derfor de er så små), kommer til å velge large da :)

Må prøve å styre meg fra å gjøre det i kveld, ekamen i morgen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
  • 1 year later...

Ja denne tråden hadde jeg glemt, helt til i dag når jeg laga ny blogg! Siden denne tråden ble starta har flokken økt med 3 hunder til, og hjemmesiden er oppdatert flere ganger. Si gjerne fra om noe kunne vært bedre, eller ikke ser ut til å virke som det skal!

Ny blogg er altså oppe nå : LINK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...