HanneJ Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Søskenbarnet mitt på 7 år vil så veldig gjerne at jeg begynner å spille Travian (ett nettspill) Har ikke sansen for slike spill, men noen som kanskje spiller og kan komme med tips? slik at jeg kan hjelpe ham? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 31. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2007 Meg gjør Forumet er en fin start å leite etter tips. Ellers ville jeg anbefalt han å få opp produksjonen av ressurser, ha noen hemmelige jordkjellere og komme seg med i en aktiv allianse. For å lykkes i spillet, må man nesten være med i en allianse der, ellers blir man lett "farmet" av andre (ikke at det er en garanti, min allianse er blandt de 10 beste, men byen min ligger rett ved en av de største spillerne som liker å "farme" meg...). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Skjønner ingen ting jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Jepp jeg og spiller det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 spiller det nå jeg og, men har litt vanskeligheter med å fortstå det. Nå får jeg bare beskjed om at jeg har for få resurser, hva gjør jeg feil? og hvordan inngår jeg allianse ? *Dobbelpost, mod Nina* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 3. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Har fått hjulpet søskenbarnet mitt - og blitt medlem selv Er ikke så for disse internett spillene, men det er jaggu meg en ting å gjøre når du ikke har noe finne på også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Nå får jeg bare beskjed om at jeg har for få resurser, hva gjør jeg feil? og hvordan inngår jeg allianse ? Du gjør ikke feil, du må vente til du har fått litt mer på korn,leire,tømer og jern produksjonen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 åja:p da skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 2. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2007 ey, nå har jeg blitt god på dette begynner å bygge seg opp nå, mye artigere å spille Det ligger mye strategi bak ja! Anbefaler spillet for de som har litt tålmodighet. Hvis dere bygger dere opp skikkelig, blir det mye morsommere å spille... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. August 2007 Rapporter Share Skrevet 2. August 2007 Alle stjeler fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar