Sunlily Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Skrevet 27. Mai 2007 Jeg og pappaen min har kommet fram til at jeg skal enten kjøpe: Gordon Setter, Toller eller en blandingsvalp. Dette blir altså ei tispe. Nå er det sånn at jeg har funnet noen navn, men det kan jo være at den blir hetende noe annet. Her er navnene: Shakira Zafir Lotte Lotta Cello Solo Håper noen kan hjelpe meg.
MegaMarie Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Skrevet 27. Mai 2007 Zafir kommer jo litt ann på fargen da syns jeg. Zafir steinen er vell mørke blå tror jeg. Så da syns jeg at det passer best til en som enten er svart eller blå. hehe. Men er du ute etter andre forslag også eller? Du skriver ingen ting om det i innlegge ditt, eller er du bare ute etter å vite hvilket navn folk liker best? Jeg likte i hvertfall Zafir best, men det kommer ann på fargen.
Sunlily Skrevet 27. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2007 Jeg mente at det bare er å komme med andre forslag også
puddellover Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Skrevet 27. Mai 2007 Syns Luna er et nydlig navn Shakira blir for dollete
siljestokka Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Skrevet 29. Mai 2007 laila.. kanskje . Til Toller eller blanding
Guest Maritus Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Skrevet 30. Mai 2007 Jeg som liker Shakira veldig godt Jeg synes også Isa kan være ett fint navn på en setter i alle fall! Men har ikke flere forslag
edlitam Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Skrevet 30. Mai 2007 Jeg ville sett valpen først jeg du finner sikkert et navn som passer perfekt til den utvalgte valpen
Sunlily Skrevet 30. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2007 Har egentlig tenkt å kjøpe valpen først å så se hva som passer til henne da Men ville jo se om noen kanskje kom med noen fine navn
Guest Maritus Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Skrevet 30. Mai 2007 Charlotte! Akela! Akela! Det er ett fint navn synes jeg!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar