Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du stilt for noen av disse dommerene?


Mailin

Recommended Posts

Har ikke stilt for Per Svarstad, men kjenner til ham, da han driver oppdrett av sheltie. De han selv oppdretter der er middels store eller over, rimelig kraftige, og med en del pels ja. Han har også begynt å benytte en hannhund av amerikansk type sheltie i avl, disse er enda grovere og har kraftigere hoder, så jeg antar det er typen han generelt vil foretrekke, sikkert også på aussie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) Tja.. da tror jeg vi skal spare de pengene når han er dommer! Jeg har en liten, litt lettere aussie med forholdsvis lite pels (i forhold til mange andre aussier i utstillingsringene). Gutten min er ikke feminin, men han er ikke så utrolig grov akkurat :rolleyes:

Tro hva Leni er ute etter da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har stilt for Per Svarstad, og gjør det gjerne igjen! :ahappy:

Han gav Albin cert, BIR og BIG 5!

Albin er en veldig liten(av høyde) hannhund med MASSE pels. Han har kort hals, korte føtter og litt knappe vinkler bak. Han har også en ekstremt kraftig benstamme!

Han kan ikke være særlig opptatt av bevegelser da det stort sett er leivinga i fronten Albin får trekk for ellers.

Steinkjeroghundorp059.jpg

Steinkjeroghundorp177.jpg

Ja,jeg er litt stolt :innocent:

Hvor er det han skal dømme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er på Lofotutstillinga i begynnelsen av august. Vi skal kanskje ned å se på et valpekull (Rhodesian ridgeback, sambo skal ha), og lurte litt på om jeg skulle stille samtidig, for morroskyld..

Er ikke så veldig bitt av utstillingsbasillen (skal ikke engang stille her hjemme nå i juni...) enda, kanskje ikke så rart iom at hunden er sånn som han er;) Han blir nok "bra" til slutt, men jeg vet at linjene hans utvikler seg sent, og alle konkurrentene er stortsett grovere og med mye mer pels :rolleyes:

Vel, er jo greit, da går de pengene inn på oppvaskmaskin-kontoen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...