Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen

HHC

Recommended Posts

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Jeg kommer :P Skal stille Sara(flat), og jeg gruer meg litt :P

JR debuten dette?

Det går nok så bra atte, dere er kjempe flinke begge 2! :P

Skrevet
JR debuten dette?

Det går nok så bra atte, dere er kjempe flinke begge 2!

Ja ^_^ Jeg får håpe det går bra, føler at det ikke har gått så bra i det siste -_- Men det blir nok morsomt uansett!

Skrevet

Er et noen som har fått PM'en til Drammen? NKK pleier da være tidligt ute med Pm'ene, me nå er det mindre en en uke til og jeg har ikke mottat noe PM. Har dere fått deres?

Skrevet
Er et noen som har fått PM'en til Drammen? NKK pleier da være tidligt ute med Pm'ene, me nå er det mindre en en uke til og jeg har ikke mottat noe PM. Har dere fått deres?

Ja, jeg fikk mine i forige uke... Om den ikke har kommet i morgen hadde jeg ringt NKK for å undersøke.

Ellers ligger PM ute på hjemmesiden.

Leser forresten værmeldingen for Drammen nå:

Regn på fredag og lørdag, og overskyet på søndag.

På mandag skal sola komme.

Får håpe de tar feil...

*Dobbelpost, mod Crizpo*

Skrevet

Jeg fikk min før helga.. Håper virkelig de tar feil med været ja! Jeg har bestilt SOL både lørdag og søndag, for lørdag har vi hovedustilling.. Lange dager og regn er en dårlig kombinasjon..

Skrevet

jeg håper på OPPHOLD jeg! Vertfall på søndag, da jeg skal stille pelshund hihi :) jeg har nemlig ikke telt ;)

Skrevet

Lørdagen er vi på ekeberg med NRK - dvs kort vei til bil/tak.. Så satser på best vær i Drammen med betydelig lenger vei :wub:

Skrevet

Wohoo! De har nå endret værmeldingen... Nå melder de sol/sky både lørdag og søndag! NÅ håper jeg de har rett...

Skrevet
Wohoo! De har nå endret værmeldingen... Nå melder de sol/sky både lørdag og søndag! NÅ håper jeg de har rett...

krysse armer og bein for at de har bestemt seg for dette!! :wub:

Er så kjedelig å sitte inni teltet hele dagen, og ha dyvåte hunder i ringen!

Skrevet

Godt, håper virkelig værgudene har bestemt seg på den... :wub:

Noen som vet noe om hva Espen Engh liker her? Raser han driver med evnt? Type hunder, grove, små? Rop ut :)

Skrevet

Om det blir regn en av dagene satser jeg på lørdagen. Pepper elsker å løpe i regnet, salukiene derimot...

Satser selvfølgelig på overskyet oppholdsvær for hundenes del, for min del kan det gjerne bli strålende sol :wub:

Guest Christine
Skrevet

Noen som vet noe om hva Espen Engh liker her? Raser han driver med evnt? Type hunder, grove, små? Rop ut ;)

Han har eiet og oppdrettet: Afghansk mynde, Greyhound og Whippet :)

Skrevet

Noen som vet noe om hva Espen Engh liker her? Raser han driver med evnt? Type hunder, grove, små? Rop ut :)

Utifra det han har sagt vil han ha hunder som viser seg bra, halen opp(evt. logrende på en flat da, hehe).

Sender deg pm btw.

Skrevet
Espen Engh vil ha bevegelser! Skikkelig show :)

Han er en en skikkelig grei og rettferdig dommer :wub:

Junior handling dommeren søndag driver oppdrett av golden r (Tina Angrell). Noen som vet hva dommeren lørdag driver med?

Hvem dømmer Søndag?

Flott, Espen Engh høres ut som en perfekt dommer, dersom vi blir BIR Veteran.. Få "gamlinger" som trives så godt i ringen som Lotto, han shower jo for alle penga når han løper... ;)

Skrevet
Hvem dømmer Søndag?

Flott, Espen Engh høres ut som en perfekt dommer, dersom vi blir BIR Veteran.. Få "gamlinger" som trives så godt i ringen som Lotto, han shower jo for alle penga når han løper... :wub:

det står jo der da blondie :) Tina Angrell dømmer JH søndag

Skrevet

Er det noen som forsatt ikke har fått PM'en? Jeg har ikke fått den enda, prøvde å ringe NKK i dag, men bare opptatt hele tiden.. Vet ikke helt hva jeg ska gjøre, men håper at det går bra!

Skrevet
Er det noen som forsatt ikke har fått PM'en? Jeg har ikke fått den enda, prøvde å ringe NKK i dag, men bare opptatt hele tiden.. Vet ikke helt hva jeg ska gjøre, men håper at det går bra!

Har du meldt på via nett? Da skal du ha fått kvittering på påmeldingen på mail. Ville skrevet ut denne og tatt med, og sagt at PM ikke har kommet. Sjekk også evt. nettbank og se etter at beløpet er trukket fra, og skriv gjerne ut herfra også. Oppmøtetid osv. står jo på PM som ligger på nett, det blir jo kun startnummeret du mangler, og det er å finne i katalogen, så bare du har kvittering på alt skal det nok ordne seg :wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...