Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen

HHC

Recommended Posts

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Jeg kommer :P Skal stille Sara(flat), og jeg gruer meg litt :P

JR debuten dette?

Det går nok så bra atte, dere er kjempe flinke begge 2! :P

Skrevet
JR debuten dette?

Det går nok så bra atte, dere er kjempe flinke begge 2!

Ja ^_^ Jeg får håpe det går bra, føler at det ikke har gått så bra i det siste -_- Men det blir nok morsomt uansett!

Skrevet

Er et noen som har fått PM'en til Drammen? NKK pleier da være tidligt ute med Pm'ene, me nå er det mindre en en uke til og jeg har ikke mottat noe PM. Har dere fått deres?

Skrevet
Er et noen som har fått PM'en til Drammen? NKK pleier da være tidligt ute med Pm'ene, me nå er det mindre en en uke til og jeg har ikke mottat noe PM. Har dere fått deres?

Ja, jeg fikk mine i forige uke... Om den ikke har kommet i morgen hadde jeg ringt NKK for å undersøke.

Ellers ligger PM ute på hjemmesiden.

Leser forresten værmeldingen for Drammen nå:

Regn på fredag og lørdag, og overskyet på søndag.

På mandag skal sola komme.

Får håpe de tar feil...

*Dobbelpost, mod Crizpo*

Skrevet

Jeg fikk min før helga.. Håper virkelig de tar feil med været ja! Jeg har bestilt SOL både lørdag og søndag, for lørdag har vi hovedustilling.. Lange dager og regn er en dårlig kombinasjon..

Skrevet

jeg håper på OPPHOLD jeg! Vertfall på søndag, da jeg skal stille pelshund hihi :) jeg har nemlig ikke telt ;)

Skrevet

Lørdagen er vi på ekeberg med NRK - dvs kort vei til bil/tak.. Så satser på best vær i Drammen med betydelig lenger vei :wub:

Skrevet

Wohoo! De har nå endret værmeldingen... Nå melder de sol/sky både lørdag og søndag! NÅ håper jeg de har rett...

Skrevet
Wohoo! De har nå endret værmeldingen... Nå melder de sol/sky både lørdag og søndag! NÅ håper jeg de har rett...

krysse armer og bein for at de har bestemt seg for dette!! :wub:

Er så kjedelig å sitte inni teltet hele dagen, og ha dyvåte hunder i ringen!

Skrevet

Godt, håper virkelig værgudene har bestemt seg på den... :wub:

Noen som vet noe om hva Espen Engh liker her? Raser han driver med evnt? Type hunder, grove, små? Rop ut :)

Skrevet

Om det blir regn en av dagene satser jeg på lørdagen. Pepper elsker å løpe i regnet, salukiene derimot...

Satser selvfølgelig på overskyet oppholdsvær for hundenes del, for min del kan det gjerne bli strålende sol :wub:

Guest Christine
Skrevet

Noen som vet noe om hva Espen Engh liker her? Raser han driver med evnt? Type hunder, grove, små? Rop ut ;)

Han har eiet og oppdrettet: Afghansk mynde, Greyhound og Whippet :)

Skrevet

Noen som vet noe om hva Espen Engh liker her? Raser han driver med evnt? Type hunder, grove, små? Rop ut :)

Utifra det han har sagt vil han ha hunder som viser seg bra, halen opp(evt. logrende på en flat da, hehe).

Sender deg pm btw.

Skrevet
Espen Engh vil ha bevegelser! Skikkelig show :)

Han er en en skikkelig grei og rettferdig dommer :wub:

Junior handling dommeren søndag driver oppdrett av golden r (Tina Angrell). Noen som vet hva dommeren lørdag driver med?

Hvem dømmer Søndag?

Flott, Espen Engh høres ut som en perfekt dommer, dersom vi blir BIR Veteran.. Få "gamlinger" som trives så godt i ringen som Lotto, han shower jo for alle penga når han løper... ;)

Skrevet
Hvem dømmer Søndag?

Flott, Espen Engh høres ut som en perfekt dommer, dersom vi blir BIR Veteran.. Få "gamlinger" som trives så godt i ringen som Lotto, han shower jo for alle penga når han løper... :wub:

det står jo der da blondie :) Tina Angrell dømmer JH søndag

Skrevet

Er det noen som forsatt ikke har fått PM'en? Jeg har ikke fått den enda, prøvde å ringe NKK i dag, men bare opptatt hele tiden.. Vet ikke helt hva jeg ska gjøre, men håper at det går bra!

Skrevet
Er det noen som forsatt ikke har fått PM'en? Jeg har ikke fått den enda, prøvde å ringe NKK i dag, men bare opptatt hele tiden.. Vet ikke helt hva jeg ska gjøre, men håper at det går bra!

Har du meldt på via nett? Da skal du ha fått kvittering på påmeldingen på mail. Ville skrevet ut denne og tatt med, og sagt at PM ikke har kommet. Sjekk også evt. nettbank og se etter at beløpet er trukket fra, og skriv gjerne ut herfra også. Oppmøtetid osv. står jo på PM som ligger på nett, det blir jo kun startnummeret du mangler, og det er å finne i katalogen, så bare du har kvittering på alt skal det nok ordne seg :wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...