Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor gå sporkurs?


Peers

Recommended Posts

Noen som har tips om noen gode steder å ta sporkurs i Osloområdet? Kunne tenke meg å prøve et slikt kurs med Orry, men vil gjerne være sikker på at jeg velger riktig sted og lærer noe :)

Har tittet litt hos noen hundeskoler, men tenkte jeg også kunne høre her om noen har erfaringer og/eller anbefalinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far og hans samboer (som bor i Oslo) var på sporkurs hos Anne Lill Kvam som holder til litt utenfor Kongsberg. De var kjempe fornøyd med sporkurset hennes. :D

(Men det blir kanskje litt langt unna Oslo?)

Jeg har meldt meg på kurs hos Anne Lill Kvam til sommeren og gleder meg veldig... (det er muligheter for overnatting på gården hennes om man reiser langt). Jeg har lest boka hun har skrevet om nesarbeid og likte den veldig godt, så jeg har stor tro på at kurset også blir bra.... (anbefaler boka hvis du er interessert i spor og nesearbeid)

Ellers er vel sporkurs noe av de "tryggeste" kursene man kan gå, om man ikke har planer om å bli verdensmester. Så vidt jeg vet er det ingen som bruker korreksjon i spor-trening, så fremgangsmåten blir vel mer eller mindre den samme nesten uansett hvor man går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Hund i sentrum har helgekurs med Rolf Hegg som instruktør. Kursene holdes på Harestua 40 min kjøring fra Oslo. Det er også tog forbindelse og muligheter for overnatting.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...