Gå til innhold
Hundesonen.no

Tåler ikke godbitene?

MarieR

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kjøpte inn en pose med olivers trainingbites for litt siden, Ask elsker disse, men jeg la etterhvert merke til at han brekker seg og ofte spyr når jeg belønner med disse. Det som kommer opp er hvit skum med bitene. Spyingen kommer helst i situasjoner der han er stresset, men brekkingen er der hele tiden.

Er dette en allergisk reaksjon? Han reagerer ikke slik på noen andre godbiter...har tenkt at han sikker svelget feil, men rart at han bare svelger feil med disse godbitene :rolleyes:

Guest lijenta
Skrevet

Jeg er ingen vet. Men kan tenke meg at han får mye magesyre av de godbitene. Vet i hvertfall at jeg fikk det svaret da det fort kom skumm i munnvikene til hunden min. Han skummer fort også når han spiser gjødset(hønsegjødsel, grisegjødsel, kugjødsel). Det er sikkert ikke farlig men vile gibort de godbitene og heller brukt noe annet.

Skrevet

Tror ikke oppkast/spying kommer av allergisk reaksjon.. Ville snakka med dyrlege.

Kan se på innhold i fòret du bruker og sammenligne det med innholdet i go`bitene..

Skrevet

Vet du, det der er merkelig. Venninna mi sin hund, Theo (Cavkooik her inne) reagerer på akkurat samme måte. Han spyr som en gris etter å ha spist Olivers trainingbites. 3 ganger har han gjort det nå, så ikke mer olivers på han. Han har aldri gjort det med andre godbiter.

Skrevet
Vet du, det der er merkelig. Venninna mi sin hund, Theo (Cavkooik her inne) reagerer på akkurat samme måte. Han spyr som en gris etter å ha spist Olivers trainingbites. 3 ganger har han gjort det nå, så ikke mer olivers på han. Han har aldri gjort det med andre godbiter.

Oi...trur jeg heller dropper trainingbites jeg også ja...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...