Gå til innhold
Hundesonen.no

Haugesund & Omegn Hundeklubb

Aina&Kaizer

Recommended Posts

Tenker på tomta, eller noe. Der valpesosialiseringen er. :S

Dette står på første side...

Valpesosialisering

Vi Starter opp att med valpesosialisering lørdag 7. oktober på området vårt på Årabrot.

Dette er et tilbud til alle med valp. Opplegget er gratis for alle. Også ikke- medlemmer er velkommen.

Ta gjerne med familien og en kanne kaffe.

Visst du har sett igjennom siden så hadde du funnet tlfnr å ringe og...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok litt an på hvordan hundene er mot hverandre, sist gang var Kaizer og en hund til løse, mens en schäfer som var litt for voldsom måtte gå i bånd. Håpe dere kan komme. :D Tror ikke Kaizer er så vanskelig å finne, han MÅ hilse på alle nemlig, hehe. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene må vel være i bånd der? :D Jaja, det blir fin trening om de må ha bånd på da. Skal prøve å komme på lørdag! Får se etter en søt liten tibbe gutt jeg da.. :rolleyes:

Nei valpene må ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Hva er valpesosialisering? :rolleyes: , jeg og familien er litt interresert :) Er det en hjemmeside der det står fakta om det? ^_^

Valpesosialisering er et slags treff for valper så de får lekt sammen og trent litt. Jeg har bare vært på det én gang (og en gang det egentlig ikke var valpesosialisering... mø), men jeg syntes i alle fall det var bra.

Hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte å melde meg inn i hundeklubben, men synes hjemmesiden virker veldig rotete og dårlig organisert.

Klikker man F.eks på "Nyheter", så kommer man inn på en siden hvor det står "Nyheter 2006".

Eh... Det må da vel ha skjedd noe i klubben siden den gang?

Klikker man på "Lydighet", så kommer man inn på "lydighetssiden" og kan lese at "Det vil bli oppstart av valpe-kurs 28. august."

Kjempeflott, tenkte jeg, og leste videre. "Lydighetsgruppen består i 2004 av...."

Ehh...2004???

Klikker på "Bilder. Kommer inn på en side hvor man kan klikke seg videre. På to av kategoriene står det ingen dato, ikke en gang et årstall på når bildene er tatt. På den siste kategorien står det 2003. Så for alt hva jeg vet så kan de to andre kategoriene være minst like gamle.

Og sånn fortsetter det...

Det fremstår lite seriøst slik det er nå, synes jeg. Så inntil videre styrer jeg unna hundeklubben. Håper det en gang blir litt mer orden der, slik at jeg får lyst å melde meg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte å melde meg inn i hundeklubben, men synes hjemmesiden virker veldig rotete og dårlig organisert.

Klikker man F.eks på "Nyheter", så kommer man inn på en siden hvor det står "Nyheter 2006".

Eh... Det må da vel ha skjedd noe i klubben siden den gang?

Klikker man på "Lydighet", så kommer man inn på "lydighetssiden" og kan lese at "Det vil bli oppstart av valpe-kurs 28. august."

Kjempeflott, tenkte jeg, og leste videre. "Lydighetsgruppen består i 2004 av...."

Ehh...2004???

Klikker på "Bilder. Kommer inn på en side hvor man kan klikke seg videre. På to av kategoriene står det ingen dato, ikke en gang et årstall på når bildene er tatt. På den siste kategorien står det 2003. Så for alt hva jeg vet så kan de to andre kategoriene være minst like gamle.

Og sånn fortsetter det...

Det fremstår lite seriøst slik det er nå, synes jeg. Så inntil videre styrer jeg unna hundeklubben. Håper det en gang blir litt mer orden der, slik at jeg får lyst å melde meg inn.

Må le for meg selv her jeg sitter.... Det skal vel mer tungtveiende grunner til å melde seg inn i en klubb (eller ikke) enn en hjemmeside vel???

Tenk om det kan være den enkle grunnen til dårlig oppdatering at det ikke blir sendt inn noe stoff...? Og det du har kommet inn på er vel noe som heter arkiv...

Kan jo legge inn adr. her så andre og kan gå inn og se... www.haugesund-og-omegn-hundeklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de funnet ut hvilken dato valpesosialiseringen er? Hvor gamle må valpene være? :devil: Hadde vært fint å få Elvis til å treffe hunder på sin egen størrelse, er ikke så mangen av dem her vi bor .. Som sagt, han er en Cavalier pyse :whistle:

Valpesosialiseringen starter opp igjen siste helgen i sept. Det er for valper mellom 8 uker og 4 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
    • Det går greit å gå fra han om morningen når jeg skal på jobb. Han kan fint være hjemme alene da. At jeg (vi alle) går om ettermiddagen setter han ikke pris på. Han vil være med meg mest mulig. - Lurer på om han har blitt mer sånn med alderen … 🤔 
    • Er han ikke vant til å være alene? Regner med du bruker ting som frossen kong eller tygg for aktivisering osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...