Finn Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 Jeg har en Langhåret schæferhund som heter Rex og er 4 år .. Så har jeg ei Border collie tispe på snart 1 år...som heter Kiba... Jeg driver på med lydighet.. De er kjæmpe flinke begge to:P Skal også prøve gjeting med Kiba.. det blir veldig gøy:P De elsker å gå lange turer i skogen .. å hilse på nye hunder og mennesker... Men tror det kommer en til snart har veldig lyst på en hunde til:). Tenkt på Aussie ellr sxhæfer igjen Her er noen bilder av de: Bilde av Kiba som valp:
softis Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 Nydelig border collie! Skikkelig pen farge, har aldrig sett en border med den fargen før
borderen Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 Fine de var! Jeg har også Langhårs-schäfer (pensjonert) og en BC tispe i lp-sporten Det var litt artig
Peers Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 Kjempefine hunder og utrolig stilig farge på Kiba!
Finn Skrevet 7. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2007 Fine de var! Jeg har også Langhårs-schäfer (pensjonert) og en BC tispe i lp-sporten Det var litt artig Hehe:P Så stilig:D Amira & Marko var skikkelige fine
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar