Peers Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 Sist jobb jeg hadde hadde jeg 360,- i timen Ja, det lurte jeg veldig på og? Uansett, gratulerer med jobb til dere som har fått jobb! Misunner dere som jobber i dyrebutikk og med dyr generelt, kunne tenkt meg det selv. Jobber foreløpig i en Mixkiosk, har gjort det det siste halve året. Kunne tenke meg å prøve noe nytt, men er ikke så lett å få jobb rundt her.
tigergutt Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 Grattis da Pernille:P Jeg har hatt jobb i noen mnd. Tjener 100 kr i timen:)
HHC Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 Jeg dirigerte noen små søte barn i korpset Delte det med en da så vi tok 180 hver akkurat da. Og det var begynnerlønn. Gjør jeg det senere med mer erfaring øker den nok
Wicked Sister Skrevet 7. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2007 Jeg dirigerte noen små søte barn i korpset Delte det med en da så vi tok 180 hver akkurat da. Og det var begynnerlønn. Gjør jeg det senere med mer erfaring øker den nok Drittunge ass! Det er det jeg tjener på å ha stått og i kassa, vaska, rydda og snakket hyggelig med kunder i nesten 4 timer! Og du tjener 360 på 1 time!
Jeampi Skrevet 7. Mai 2007 Rapporter Skrevet 7. Mai 2007 har jobbet i skobutikk ett år (er 18 snart 19 år) får 108 kr timen. Dritt dårlig
HHC Skrevet 7. Mai 2007 Rapporter Skrevet 7. Mai 2007 Drittunge ass! Det er det jeg tjener på å ha stått og i kassa, vaska, rydda og snakket hyggelig med kunder i nesten 4 timer! Og du tjener 360 på 1 time! Hmm.. Tenkte jeg sku kreve 400 nesten gang, tror meg de sier nok ikke noe. De er veldig lite kranglete.. På instruksjonen har jeg rundt 135 i timen nå
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar