Gå til innhold
Hundesonen.no

Natt til 1.


Guest Christine

Recommended Posts

Jeg husker alltid det meste som har skjedd når jeg drikker meg dritings jeg.. Jeg har det knallkult, våkner alltid med vondt i magemusklene fordi jeg har ledd så mye.. Det er ikke noen annen grunn for å drikke seg dritings enn å fjolle rundt og ha det gøy.. Når jeg sier dritings tenker jeg ikke på sånn spy-sovne-spy-grine dritings, men sånn godt full liksom. Jeg har det morsomt når jeg er edru, når jeg er brisen og når jeg er dritings. Er ikke så ofte jeg blir det da, men en gang i blant må man ta den helt ut- eller jeg, iallefall. Skål:D

EDIT: Jeg blir forresten veeldig flink til å synge og danse i fylla jeg.. Skikkelig supergod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Meningen med og bli dritings er som følger:

1)Man slipper og tenke.- man kan gjøre mye domt når man ikke tenker

2)Man slipper og huske.- det er kan jeg tenke meg er skummelt... å ikke huske hva man gjorde..3)Man slapper av.- det er kanskje bra, men ikke alltid man slapper av dagern derpå.

4)Man føler seg tryggere på seg selv.- kanskje noen gjør det, jeg gjør ikke! jeg er faktisk liv redd for å drite meg ut! haha

5)Man blir smartere. haha! den var god!

6)Man blir mer åpen fpor følelser. ja, og hvor mangen har ikke gått på den smellen?

7)Man skjønner at man faktisk er et geni. det er sant!

8)Man blir flink til og danse. haha

9)Man får en fantastisk sangstemme.

10) Man blir så trøtt og sliten i løpet av kvelden at man sover som en unge når man først legger seg,

:)men vond i hele kroppen når man våkner.

Nå som jeg er singel må jeg komme meg ut jeg også.... Har ikke drukket noe særlig før, men når alle andre drikker og jeg ikke har type lenger så må jeg jo bare.. ikke noe gøy å se på alle de andre som driter seg ut helt alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin, så prektige man var her da?

Nå drikker jeg veldig sjelden, jeg er stort sett sjåføren (fordi at jeg er den eneste som ikke sitter i et hjørne og surmuler fordi jeg må være edru i den gjengen jeg vanka med), og jeg har ingen problemer med å "drite meg ut" i edru tilstand (jeg har aldri drukket når jeg har vært på karaoke :rolleyes: ) og jeg syns fulle folk er teite.. Men, en gang i blant syns jeg det er helt greit å drikke meg sørpe dritings (når man drikker en gang i året eller noe, så blir man sørpe dritings ganske fort, egentlig) og fjolle rundt og være teit og hele pakka.. Det er noe annet, selv for oss som fint kan spørre alle passerende menn i Karl Johan om de har problemer med tidlig sædavgang selv i edru tilstand, liksom.. Blir vel en slags avreagering eller noe kanskje? Slippe ut litt damp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin, så prektige man var her da?

Nå drikker jeg veldig sjelden, jeg er stort sett sjåføren (fordi at jeg er den eneste som ikke sitter i et hjørne og surmuler fordi jeg må være edru i den gjengen jeg vanka med), og jeg har ingen problemer med å "drite meg ut" i edru tilstand (jeg har aldri drukket når jeg har vært på karaoke :rolleyes: ) og jeg syns fulle folk er teite.. Men, en gang i blant syns jeg det er helt greit å drikke meg sørpe dritings (når man drikker en gang i året eller noe, så blir man sørpe dritings ganske fort, egentlig) og fjolle rundt og være teit og hele pakka.. Det er noe annet, selv for oss som fint kan spørre alle passerende menn i Karl Johan om de har problemer med tidlig sædavgang selv i edru tilstand, liksom.. Blir vel en slags avreagering eller noe kanskje? Slippe ut litt damp? :)

Det gjelder kanskje bare meg ;P (*ler)

Nei jeg har aldri likt det i det heltatt, så hvorfor skal jeg da drikke?!

Fulle folk er også noe av det værste jeg vet. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler.. Sånn tror jeg det er de få gangene jeg drikker meg dritings og.. Men jeg er glad det aldri har blitt filmet eller noe allikevel, så jeg kan fortsette å leve i den troen ;)

De gangene jeg drikker meg dritings er forøvrig de gangene jeg bare skal drikke litt, også blir det litt mer, og enda litt mer, og bare for å toppe det så tar vi enda litt mer.. Funker fint det, syns jeg sjøl ;)

haha! Tro kan du gjøre i kjerka frøken! :)

Jeg begynte sånn faktisk,bare drakk iblandt,også klarte jeg liksom ikke helt og slutte og drikke når jeg først var i gang.

Nå drikker jeg ofte og ser ikke poenget med og stoppe alkoholinntaktet når jeg først har begynt. :)

Så fylla er da bare en unskyldelse for å gjøre alt det man ikke har selvtillitt eller mot nok til å gjøre i edru tilstand? Så dersom man angrer så kan man bare si at man var jo "såååå full".

Nettopp! :P

Men klarer man ikke ha det gøy uten alkohol? (jo jeg skjønner at det er mulig), men hvorfor drikke når man klarer å ha det gøy uten?

Jeg for min del drikker først og fremst fordi..vel,har du smakt øl så vet du hvorfor(jeg drikker bare øl). For det andre får jeg langt mer energi,og resten av grunnene skrev jeg litt over her. :P

Nei jeg har aldri likt det i det heltatt, så hvorfor skal jeg da drikke?!

Ingen som tvinger deg til og drikke vel? :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte sånn faktisk,bare drakk iblandt,også klarte jeg liksom ikke helt og slutte og drikke når jeg først var i gang.

Nå drikker jeg ofte og ser ikke poenget med og stoppe alkoholinntaktet når jeg først har begynt. :)

Det kalles alkoholisme frøken :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på russefest i byn

EDIT: Så at det var en liten "diskusjon" om det å ikke husk noe når man drikker seg dritings. Hvis en ikke husker noe etter hver gang en har drukket seg full så har man et problem, for det kalles "blackout" og kan være kjempefarlig, dessuten har man drukket seg omtrent dødrukken da...Kjempefarlig for man kan finne ut at man vil sovne ute og kan fryse ihjel, eller man kan bli med den snille mannen som man møtte, som kanskje ikke er fullt så snill innenfor husets fire vegger.

Pass på dere selv folkens, ikke drikk til man ikke husker. Det kan være veldig farlig.

Selv har jeg drukket meg snydens utrolig mange ganger, men aldri har jeg drukket til jeg har mistet hukommelse, selvfølgelig glemmer man enkeltepisoder, men den dagen men våkner og ikke aner hvor man er, eller hva som skjedde kvelden før har man et problem

Dagens moralpreken fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Beste er jo å være den som ikke er helt sørpings enkelte ganger, og ha muligheten til å minne folk på alt det "morsomme" de gjorde.... :Laugh:

Så fylla er da bare en unskyldelse for å gjøre alt det man ikke har selvtillitt eller mot nok til å gjøre i edru tilstand? Så dersom man angrer så kan man bare si at man var jo "såååå full".

Jes, ha det moro, drikke en del, og så være den som kan ha det arti dagen etter også :yes: . Gjerne på bekostning av de som ikke husker no (ooops, jeg er vist ganske slem også jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Personlig mener jeg det generelt ikke er innafor å velge valp etter farge, men har man preferanser grunnet noe praktisk (alternativt helserelatert) så tenker jeg det er en bedre grunn enn bare en kosmetisk preferanse. Men ser du på foreldrene/linjene så er det kanskje begrenset hvilke farger som kan komme også. 
    • Jeg har SUV med fem seter. La ned baksetene og har stort bur bak forsetene (svært godt stroppet fast) med utgang på sidene. Liker god å ha bur der med tanke på luftsirkulasjon, i tillegg har jeg da hele bagasjerommet fritt til ting og tang 😊  Kommer til å kjøpe stor varebil når hund nr 2 og 3 kommer i hus om noen år, men elsker å kjøre robust bil med god komfort som i tillegg ikke tar all verdens med plass, og ved å legge ned setene fremfor å kjøpe en SUV med to seter ble valgmulighetene mye større.
    • Nå har jeg hatt min Caddy i noen uker og jeg kan absolutt si at den ikke sluker drivstoff. Har kjørt endel småturer og ett par lengre, virker veldig bra enn så lenge😊
    • Uenig med mye av det Quest skriver over her. Valper SKAL sove mye og om de ikke får nokk søvn går det fort over i destruktiv atferd. Å bruke et inngjerdet område er helt topp for de hundene som trives med det og nødvendig for mange. Å behandle en hund som en baby kan være mye mer negativt enn man tror, og dette kommer fra ei som elsker hundene sine helt ekstremt!  Nå har det jo gått litt tid siden du skreiv innlegget og håper dere har god fremgang, men her er litt tips hvis du fortsatt trenger noen😊 Jeg fikk meg en valp på 8 uker i mai og startet med hjemme aleine treningen to dager etter hun kom hjem, når hun da var komfortabel i leiligheten, med meg og min andre hund. Når jeg måtte tilbake på jobb 4 uker seinere kunne hun være hjemme aleine en hel arbeidsdag uten noe uro eller uhell. Selvfølgelig er alle hunder ulike, men med rett trening og struktur får man det fint til mens de er små. Først må du finne et område valpen kan føle seg trygg i. Min har et stort gitterbur som er stripset fast i en barnegrind, slik at hun selv kan velge hvor hun vil sove og har litt ekstra plass. Her er hun for å både unngå uønsket atferd i leiligheten og for å skjerme den voksne, og vi blir nokk å bruke den en god stund fremover. Inni her har hun en seng, skål med vann og et par trygge tyggeleker. Så må du gjøre området trygt og koselig, jeg gjorde dette ved å gi alt av måltider og tygg inne i området, i tillegg til å flytte valpen inn i grinda når hun var trøtt. Når hun våknet tok jeg henne ut før hun rakk å syte om at hun ville ut på do. Du må starte i det små, ha valpen inne i området i korte perioder når den er trøtt og sakte øk tiden og hvor du er/ikke er. Jeg har et kamera som jeg følger med på henne igjennom. Parallelt bør du ikke la valpen følge etter deg overalt og min sover også i bur om natten. De første gangene jeg forlot huset (med den andre hunden) peip og hoppet hun i ca 10 minutter før hun la seg til å sove i 1 time, litt uro er helt normalt i starten. Her må du bare lese din hund og følge med om den faktisk blir stresset og helt fra seg, eller bare syter fordi den vil være med deg. De skal sove mye i løpet av en dag, så utnytt den tiden på å trene på 😊 
    • Jeg var i akkurat samme sitasjon som dere med ganske så lik bakgrunn og ønsker for et par år siden, bare at jeg var aleine om det. Så fikk høre akkurat det samme😂 Fikk meg valp siste året på masteren og det var det beste valget! Vi fikk begge gode rutiner, valpen måtte trene på å sove i grinda si mens jeg skreiv, så tok vi felles lufte- og treningspauser ved behov. Jeg fikk nylig valp nr. 2 og må si at det var mer avslappende å få valp som student enn når man er i fult arbeid og ikke kan ha valpen med på jobb. Det går helt fint det også med målretta trening, men det er hakket mer stressende og krever mer planlegging. Ikke la det at dere er studenter stoppe dere, høres ut som dere vet hva dere går til og har tenkt godt gjennom dette. Så jeg ville gått for det om den perfekte valpen dukket opp.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...