Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdrettere!

SCRM

Recommended Posts

Jeg skal kjøpe meg Flat til sommeren, men trenger tips til oppdrettere?

Er det noen som vet hva oppdrettere på Flatten i Trondheim heter??

Tar imot alt:)

Men helst de med bra hunder da:):)

Hva som er bra hunder kommer jo an på øyet som ser! Når noen anbefaler deg en oppdretter så må du allikevel finne ut selv om det er slike hunder du vil ha. Noen oppdrettere har fokus på eksteriør, noen har fokus på flat'ens jaktegenskaper og noen har fokus på begge deler, noen har ikke fokus på noenting. Ta det folk sier med en klype salt og gjør det opp din egen mening. Vit hva du skal bruke hunden din til før du finner oppdretter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil egentlig si at jeg føler de fleste flatoppdrettere gjør mye av det samme, selvom det selvfølgelig er noen som skiller seg ut. Jeg vet ikke om noen flatoppdrettere som satser på AG, men prioriterer jakt, blodspor, noe lydighet og utstilling! Selv tror jeg at det er utstilling som blir mest prioritert! På akkurat denne tiden, altså flat valper som er leveringsklare til sommeren - er det ikke så mange valpekull å velge mellom! Hvis du derfor ikke finner en oppdretter som du føler passer deg ville jeg ha ventet litt, om ikke lenge vil det være flere kull som ventes.

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil egentlig si at jeg føler de fleste flatoppdrettere gjør mye av det samme, selvom det selvfølgelig er noen som skiller seg ut. Jeg vet ikke om noen flatoppdrettere som satser på AG, men prioriterer jakt, blodspor, noe lydighet og utstilling! Selv tror jeg at det er utstilling som blir mest prioritert! På akkurat denne tiden, altså flat valper som er leveringsklare til sommeren - er det ikke så mange valpekull å velge mellom! Hvis du derfor ikke finner en oppdretter som du føler passer deg ville jeg ha ventet litt, om ikke lenge vil det være flere kull som ventes.

:rolleyes:

Ok:D Takk for tips.. Har funnet oppdretter:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...