Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens første DSG?

Wanderlust

Recommended Posts

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Jeg har fått meldinger og bilde av Monica nå, og lille valpen er virkelig ei lita prinsesse :hmm:

Lille Prinsessa sov nesten hele veien og hadde ingen uhell i bilen og det var visst en ganske så lang tur :P

Resten tror jeg Monica vil legge ut selv når hun kommer på igjen :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake i lykkerus. (mamma er vel ganske betatt, for ho har stjålet henne nå :rolleyes: ).

Men ja, vi dro 6 i dag tidlig, og var vel fremme hos oppdretter rundt kvart over 12. Og første jeg fikk se var valpene som var ute. Jeg måtte jo bare hilse på lille jenta mi da. før vi gikk inn. Fikk også hilse på mor da.

Ettersom vi hadde en laaaang tur forran oss hjem også, kunne vi ikke sitte der veldig lenge.

Stoppet to ganger, ene gangen så var det ikke noe som skulle gjøres, og vi måtte få i oss litt mat også. Tok også en stopp til og ho tisset og bæsjet.

Kun de første 10 minuttene peip ho en del, men ho la seg fort til ro inni buret om jeg la inn hånda (fikk også med et teppe med lukter på).

20 minutter før vi var hjemme klarte ho ikke ligge helt i ro lenger, ble litt utålmodig og begynte å skulle leke med teppe og bare kose.

Kom hjem og knurra på rex i sitt første møte. Men etterpå gikk det bedre.

Det kommer nok ingen bilder idag, men i løpet av morradagen eller mandagen så har jeg nok tatt noen :hmm:

(trodde seriøst ikke at ho skulle være sååå liten nå, men så utrolig søt og nydelig da).

Og ho har funnet seg til rette i sengen jeg kjøpte, bare teppet "hjemmefra" er med...

EDIT: nå har jeg nok stoffsmak i ræva, for har stort sett sitti i bil fra 06.00 til 20.30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, så moro! Må vel ta meg en tur til Lillestrøm snart jeg da :hmm:

hehe, bare å ta en tur det :hmm:

Gratulerer så masse! Er nok godt å endelig ha henne hjemme? ;) Venter i spenning på bilder. Kos deg masse med henne :P

Det er kjempe herlig.

Nå har jeg snakket med oppdretter siden januar, og endelig kom drømmen i oppfyllelse. Veldig fornøyd med valg av oppdretter også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Monica ;) Du har en travel tid i vente (jeg lengter etter å sove en hel natt i strekk... :P ). Du må bare komme med flere bilder :hmm:

Natta gikk veldig bra (lå på gulvet med henne da :hmm: ).

Sov stort sett hele tiden, våknet rundt 5 og var litt urolig, så gikk ut, og da måtte ho bæsje. Etter det sov ho lenge :P

Men ho er den største mammadalten da. Noe rex aldri var.

Nå ligger ho i senga si ved beina mine og sover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig nydelig hun var! Åh..! Gjør meg egentlig ikke mindre valpesyk..! Ak..! Vi får vår hjem om 21 dager, altså avhentig søndag om akkurat tre uker! :hmm:

Du får kose deg med henne da! Det blir spennende å se flere bilder! Ps. hva slags kamera har du? det var så fine bilder! :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...