Gå til innhold
Hundesonen.no

Ikke min, men min allikevel :o)

Guest Belgerpia

Recommended Posts

Guest Belgerpia
Skrevet

La meg introdusere de vakre skapninger:

Milagro - blanding av varm- og kaldblodstraver faktisk. Resultatet av at en åringshingst mora seg med Milagro's vakre skimmel mor en sommernatt for snart fire år siden. At Milagro var på vei var en godt bevart hemlighet til 14 dager før nedkomst. Navnet har han fått grunnet besøk av en spansktalende navn når han nett var kommet til verden. Han kalte det lille gråsorte føllet "Milagro" som betyr mirakel.

"Stutt-tjukken" er en liten kjekkas som vet at han er kjekk og bruker det for det det er verdt. Bortskjemt, barnslig og aldri så lite frekk - men "I'm in løøøøøøøve"

aIMG_3296.jpg

Siden "lillebror" bare er en stor bebi foregår det meste for tiden fra bakken, dvs. vi longerer og tømmekjører, så for å få ridd litt også så får jeg lov til å låne vakre Waikiki. Hun er en 16 år gammel varmblodstraver. Snill og grei dame som foretrekker å trave så en stakkars gammel tante omtrent forsvinner ut i det store intet fremfor å galoppere som tanten ville foretrukket. Man er glad for å konstatere at lille "stutt-tjukken" ser ut til å få en fin og balansert galopp........... rolig galopp på tur er nemlig kos - det får man ikke med søte Waikiki, men hun er allikevel en flott dame å ri på tur med.

aIMG_3218.jpg

Guest Gråtass
Skrevet

HÆÆÆÆRRRLIIIIG!!! Milagro var bare så gossin da. Når det gjelder traver-dyret så er det ett ikke helt ukjent fenomen :rolleyes:

Skrevet

Stakkar Milagro har kjedet seg han!Er han ikke innkjørt heller? Han er virkelig flott *sukk* Får beherske meg:P

Guest Per Olav
Skrevet
Han kalte det lille gråsorte føllet "Milagro" som betyr mirakel.
Jeg har "ridd" på en islandshest en eneste gang i mitt liv, heretter er det ingen som skal få meg opp på slike beist :D .Hestene var flotte, Belgerpia :D
  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...