HHC Skrevet 23. April 2007 Rapporter Share Skrevet 23. April 2007 Ja, kanskje vi skal prøve å få til et nytt treff en dag? Har egentlig fullbookede helger med kurs / konkurranse fremover, men hva med en ettermiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 23. April 2007 Rapporter Share Skrevet 23. April 2007 Det kan gå fint her. Men aller best hadde det passet en helg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 25. April 2007 Rapporter Share Skrevet 25. April 2007 Hvis det skulle blitt noe med at meg og Vesla skulle bli med. Måtte det vært i 13.00 tida på Mandag, en helg, eller en annen dag i uka, men kan jo prøve og bli med! Vis det er plass til en som er 13år... Litt mindre enn dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 28. April 2007 Rapporter Share Skrevet 28. April 2007 Ikke noe problem her hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 19. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2007 Rocky og jeg kunne også kanskje ha blitt med, hvis vi ikke bare er til bry da... Men for meg håper jeg at det blir på en mandag, siden det er korps dag på onsdager <_< Jeg håper i hverfall at det blir i Larvik, for da er det ikke så lang vei for Marita og meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 20. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2007 Kom til Rekkevik i Larvik! Fine turområder og vi kan evt grille på kjeholmen (100meter unna meg ) I ukedagene er det sjeldent folk nede på kjeholmen Kan evt møte folk på togstasjonen/bussstasjonen, for de som ikke vet hvor det er Pepper trenger noen han kan leke bajjas med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 20. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2007 Kom til Rekkevik i Larvik! Fine turområder og vi kan evt grille på kjeholmen (100meter unna meg ) I ukedagene er det sjeldent folk nede på kjeholmen Kan evt møte folk på togstasjonen/bussstasjonen, for de som ikke vet hvor det er Pepper trenger noen han kan leke bajjas med! Vesla er glad i å leke bajas! Jeg kan! Men helst en annen dag en mandag eller onsdag gjør noe begge de to dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 20. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2007 Kom til Rekkevik i Larvik! Fine turområder og vi kan evt grille på kjeholmen (100meter unna meg ) I ukedagene er det sjeldent folk nede på kjeholmen Kan evt møte folk på togstasjonen/bussstasjonen, for de som ikke vet hvor det er Pepper trenger noen han kan leke bajjas med! Aris er vel bajas nok? Er sikkert med dersom jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 20. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2007 Kan ikke tirsdag, eller onsdager. Hva med på torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 20. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2007 Nå til Torsdag??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 21. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Kan ikke tirsdag, eller onsdager. Hva med på torsdag? Eller mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Ja nå til torsdag Jeg kan i dag å, men kanskje litt kort varsel for dere andre Jeg har bare 100 meter å gå liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Vil være med jeg også... Men henter valpen min den dagen.... Håper det blir fler treff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Vil være med jeg også... Men henter valpen min den dagen.... Håper det blir fler treff da Grattis! Du får ta med deg den og Nova på treff når bebien blir litt eldre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Jeg er med! Men må høre om det er greit først da! Når på Torsdagen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 22. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2007 Jeg kan hele dagen, så tidspunkt er opp til dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 23. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2007 Jeg er ferdig på skolen kl. 14.00! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 23. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2007 Uaktuelt på torsdager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 23. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2007 Hmm... Fant ut at det faktisk passer bedre for meg til neste uke.. Da er jeg i Larvik omtrent heele tiden. Skal være i Svarstad hele denne uka ut og i helga skal vi være på hytta i Hvarnes. Men kan vis det blir en annen dag en mandag og onsdag i neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 23. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2007 Er med alle dager utenom onsdager for da jobber jeg (Kan evt på onsdager før 3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 *vekke liv i tråden* Noen med på treff i morgen? La hundene løpe litt sammen på kjeholmen i Larvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Jeg kan i hverfall ikke i morgen -_- Det er enten mamma-dag eller ekstra øvelse med korpset :glare: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Kunne kanskje! Hvis det ikke hadde vært ekstra øvelse! <_< Men kan på Fredag! Hvis du/dere vil Men må fåhunden til Larvik først da er i Svarstad hos mamma akuratt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Må bli "tidlig" på fredag i så fall, skal avgårde til nkk drammen fredag ettermiddag/kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Må bli "tidlig" på fredag i så fall, skal avgårde til nkk drammen fredag ettermiddag/kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar