Gå til innhold
Hundesonen.no

Turbo og Uma bilder

Scarlet

Recommended Posts

Fikk "låne" Uma i et døgn og måtte selvsagt benytte anledningen til å ta bilder. Uma og Turbo er nå snart 10 uker gamle og kommer snart i lange bein alderen :D

Her er Uma (Scarlet-Red's Uma)

Umastaa220407e.jpg

Umasitt220407e.jpg

Så Turbo (Scarlet-Red's Unique Blue) da, som virkelig er Turbo :ahappy:

Turbostaa220407d.jpg

Turbositt220407e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine barna :ahappy: Er det bestemt hvor Turbo ender opp nå¨? Du får hilse fra "tante", hehe..

Turbo skal bo hos Grete Olavessen og jeg har bare solgt halvparten av ham :D . Vi skal eie ham sammen

Det var fine bilder! Imponerende å klare å ta så bra bilder, særlig av en turbo-valp! =) :P

Det kan være et mas å ta bilder av valper, men når apparatet er innstilt på forhånd på et fotostativ og man har en datter på 17 år da er det i boks vet du ;)

Tuuurbo, komme til mamma! :P

Skal du begynne med sheltie? :P Tror nok at Turbogutten skal reise fra meg den 6. mai til Rygge. Kan love deg at det blir stusselig her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo skal bo hos Grete Olavessen og jeg har bare solgt halvparten av ham :icon_confused: . Vi skal eie ham sammen

Det kan være et mas å ta bilder av valper, men når apparatet er innstilt på forhånd på et fotostativ og man har en datter på 17 år da er det i boks vet du :whistle:

Skal du begynne med sheltie? :whistle: Tror nok at Turbogutten skal reise fra meg den 6. mai til Rygge. Kan love deg at det blir stusselig her da.

hehe nei hadde ikke planer om det, men turbo er så utrolig nydelig! Er så vant med at blue merle sheltier har mye hvitt i ansiktet, derfor syns jeg at ansiktet hans er så nydelig og spesielt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...