Gå til innhold
Hundesonen.no

Pomeranian og Kooiker

Henriette

Recommended Posts

jeg fikk en forespørsel fra litt familie av meg og skaffe litt mere info om desse rasene. der har lest i hundebøker g på nette om rasene, men vil vite litt mer hva de som har rasene mener.

De som vil ha Kooiker er en familie, de som fortsatt bor hjemme er 2 voksne og 2 barn på 4 og 14, men de her 3 unger til, på 17, 20 og 24. som er mye hjemme. de har eget hus, med masser av hage osv.

Hun som vil ha Pom er dattern til desse igjen som er 17. Hun har hatt en mix før. Dette er en jente med stor interesse for hund, og hun er utrolig flink med dem, donny lyser opp bare han ser henne.

Hun bor sammen med typen sin som også er hundevandt, i en leilighet.

Alle er oppvokst med hund, og har stor interesse for hund, om de vil på utstilling, det vet jeg ikke, men de vil trene med dem ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet en del om pommen under valpeprat og "pomeranian eiere se hit"

men kooiker og pomme er to VIDT forskjellige raser, så det virker ikke som om familien har tenkt helt igjennom hvilke egenskaper de vil ha hos hunden. Husk at utseendet er ikke det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet en del om pommen under valpeprat og "pomeranian eiere se hit"

men kooiker og pomme er to VIDT forskjellige raser, så det virker ikke som om familien har tenkt helt igjennom hvilke egenskaper de vil ha hos hunden. Husk at utseendet er ikke det viktigste!

Det er også TO forskjellige personer som har tenkt på rasene også da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...