Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har erfaring med Amerikansk staffordshire terrier?

Rottis jentå

Recommended Posts

Nå er jeg ikke sikker på om det er den rasen, men det det er det nermeste jeg kom på NKKs side. Tror kanskje det var noe med amerikansk bull, men vet ikke hva. Uansett, dette er en hund jeg godt kunne tenkt meg en gang i framtiden. Noen som har erfaring med den rasen, eller vet hvilen rase det er jeg mener, men ikke finner :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke sikker på om det er den rasen, men det det er det nermeste jeg kom på NKKs side. Tror kanskje det var noe med amerikansk bull, men vet ikke hva. Uansett, dette er en hund jeg godt kunne tenkt meg en gang i framtiden. Noen som har erfaring med den rasen, eller vet hvilen rase det er jeg mener, men ikke finner :twitch:

Amerikansk Staffordshire er Amstaff, og er forbudt. Rasen du tenker på er kanskje Amerikansk Bulldog?

EDIT: skrivefeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå ser dere hvor mye jeg følger med :twitch: Det er vel kanskje amerikansk bulldog jeg mente, så på tråden til "bully the kid" Det er sååå kule hunder, men hadde amstaff vore lovligt i norge, hadde jeg nok hatt det også! Ikke for å være kul, men fordi jeg har sansen for slike typer hund.

Engels staffordshire bullterrier? er de like på gemytet desse bullene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...