Gå til innhold
Hundesonen.no

Min lille Fido :-)

puzn81

Recommended Posts

Fido...min kjære Fido...du betyr mer enn du aner for meg, å jeg gruer meg så forferdelig til den dagen du er borte for godt... Vi har vært sammen i tykt og tynt. Du har hatt forståelse i mine tunge stunder å slikket mang en tåre av mitt kinn, du har vist med hele deg at du er glad i meg å jeg har prøvd så godt jeg kan å vise det av hele meg tilbake. Jeg føler meg som en mor som ser på sitt barn å sier "Gud, så vakker du er", elsker å se deg løpe fritt, elsker å se deg lære nye ting, å at du snorker om natta gjør meg bare beroliget.

Jeg husker første gangen jeg traff deg :-) Du var to år å en spirrevipp som kom løpende ned trappa der du den gang bodde :-) Eieren den gangen hadde aldri sett deg reagere så kvikt å så ubeskjedent på fremmede mennesker før, så det var ingen tvil om at du kunne få bli med meg :-) En tøff tid ble det, men vi grodde sammen litt etter litt :-) Jeg er så inderlig glad du ville være med meg den gangen jeg kom for å se deg, å kommer alltid til å være takknemlig for hver en dag jeg får sammen med deg kjære venn.

post-1891-1176843332_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Aww, nå ble det litt fuktig i øyekroken min her. :whistle: Utrolig søtt det du hadde skrevet, altså. Og kjempefin hund! :twitch: Hva er han blanding av?

Han er blanding av Labrador og pointer :-) ja, han er nydelig :-) Mammas lille skjønne baby :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...