Gå til innhold
Hundesonen.no

Min lille Fido :-)

puzn81

Recommended Posts

Fido...min kjære Fido...du betyr mer enn du aner for meg, å jeg gruer meg så forferdelig til den dagen du er borte for godt... Vi har vært sammen i tykt og tynt. Du har hatt forståelse i mine tunge stunder å slikket mang en tåre av mitt kinn, du har vist med hele deg at du er glad i meg å jeg har prøvd så godt jeg kan å vise det av hele meg tilbake. Jeg føler meg som en mor som ser på sitt barn å sier "Gud, så vakker du er", elsker å se deg løpe fritt, elsker å se deg lære nye ting, å at du snorker om natta gjør meg bare beroliget.

Jeg husker første gangen jeg traff deg :-) Du var to år å en spirrevipp som kom løpende ned trappa der du den gang bodde :-) Eieren den gangen hadde aldri sett deg reagere så kvikt å så ubeskjedent på fremmede mennesker før, så det var ingen tvil om at du kunne få bli med meg :-) En tøff tid ble det, men vi grodde sammen litt etter litt :-) Jeg er så inderlig glad du ville være med meg den gangen jeg kom for å se deg, å kommer alltid til å være takknemlig for hver en dag jeg får sammen med deg kjære venn.

post-1891-1176843332_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Aww, nå ble det litt fuktig i øyekroken min her. :whistle: Utrolig søtt det du hadde skrevet, altså. Og kjempefin hund! :twitch: Hva er han blanding av?

Han er blanding av Labrador og pointer :-) ja, han er nydelig :-) Mammas lille skjønne baby :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er oppdretter useriøs som holder sånne ting hemmelige?
    • Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...