Gå til innhold
Hundesonen.no

Sommerjobb


Toller

Recommended Posts

Min stefar skal i sommer shoote en spillefilm i Bergen. Dette vil si at vi får leilighet der under film inspillingen pluss 20 reiser (Oslo-Bergen), av filmselskapet. MEN, jeg har jo Phoebe så jeg vil helst ungå for mye reising.

Jeg trenger sommerjobb, og vil gjerne jobbe med noe dyre-relatert. Siden vi skal være en del i Bergen uansett, så vil jeg gjerne ha jobb der.

Vet det er en del Bergensere her på sonen, så bare spytt ut!

Har du noen tips til hvor jeg kan søke el. lignende? Er jo ikke særlig kjent i Bergen for å si det mildt, :) så hadde vært greit med et utgangspunkt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, dette vil nok ikke være så lett i utgangspunktet. Men kan ikke stefaren din skaffe deg en jobb på settet? Er nok av "små jobber" man lett får endel kroner for på et filmsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, dette vil nok ikke være så lett i utgangspunktet. Men kan ikke stefaren din skaffe deg en jobb på settet? Er nok av "små jobber" man lett får endel kroner for på et filmsett.

Du er ikke så dum du!

Hmm.. Joo, det er jo mulig.

Fins det ingen dyrebutikker i Bergen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke så dum du!

Hmm.. Joo, det er jo mulig.

Fins det ingen dyrebutikker i Bergen? :D

Nope, ingen dyrebutikker i Bergen. Vi trenger da vel ikke sånt tull

:Laugh::)

Neida, tuller seff. Mange dyrebutikker, men også mange om beinet! Beste råd er vel bare å søke på dyrebutikker på gulesider.no og ta en ringerunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ingen dyrebutikker i Bergen. Vi trenger da vel ikke sånt tull

:Laugh::)

Neida, tuller seff. Mange dyrebutikker, men også mange om beinet! Beste råd er vel bare å søke på dyrebutikker på gulesider.no og ta en ringerunde.

Hehe :P

Ja, jeg får vel gjøre det. Jeg vil vise at jeg virkelig gidder å lete etter jobb før jeg tar den enkleste løsningen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...