Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn til å sette forran

Wanderlust

Recommended Posts

Skrevet

Hentet et eksempel fra en annen tråd:

River Nova Beware of Bono Poika

Jeg er ute etter sånne navn man kan sette forran det navnet man skal bruke til dagligdags.

Helst på A eller B.

Navn som Beware of

Amazing

Beautiful

osv osv.

Men jeg klarer ikke komme på flere, så trenger litt hjelp.

Har dere andre fine navn på A eller B så skriv det gjerne ned :)

Skrevet

Acrobatic

Awesome

Adorable

Amatory (kjærlighets-)

Angelic

Absolut

Brave

Big

Blushing

Bad

Blossom

De jeg kom på i farten nå :)

Skrevet
Acrobatic

Awesome

Adorable

Amatory (kjærlighets-)

Angelic

Absolut

Brave

Big

Blushing

Bad

Blossom

De jeg kom på i farten nå :D

Takk. Bra du skjønte hva slags navn jeg var ute etter :)

Men likte flere av dem...

Skrevet

Noen flere:

Abductor

Accelerator

Active

Adaptor

Admirable

Adulterer (ekteskapsbryter :D )

Adventurer

Affectionately

Against

Alive

All the time, all the best..

All-round

Almighty!

Anti...

Appalling

Appealing

Assassin :)

Ahletic

Bachelor

Backer

Bag snatcher :P

Baron/baronesse

Batsman (forsvarer)

Bearer

Beau (kavaler)

Beliver

Best

Better than

Og bakom Be kan man jo sette alt mulig, be my, be bold, be strong etc

Skrevet

Jeg har noen! :)

Magic

Victorious

Royal

Natural

Noble

Cardinal

Notorious

Epic

Superiour

Next

Nocturnal

Legendary

Majestic

Beautiful

Real

Smiling

Lovely

Pure

Unreachable

EDIT: Så først nå at du helst bare skulle ha på A og B... :D

Skrevet

Yey. Noen liker "Beware of"-navnet mitt :) :icon_fun:

Jeg synes kanskje det bør være noe som sier noe om rasen/valpen? Du kaller ikke en bulldog athletic, liksom (Eller kanskje det er akkurat det en bør :Laugh:)

Skrevet
Yey. Noen liker "Beware of"-navnet mitt :) :icon_fun:

Jeg synes kanskje det bør være noe som sier noe om rasen/valpen? Du kaller ikke en bulldog athletic, liksom (Eller kanskje det er akkurat det en bør :Laugh:)

Helt enig der. Litt ironi er jo litt morsomt. Men ja, må ha flere navn å velge mellom, så man vet hva som kan passe. Det er jo ikke alltid valpekjøper for være med å bestemme stamtavlenavnet heller, men greit å ha i bakhodet OM det skulle skjedd...

Så tar mer enn gjerne imot flere navn...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er ikke snakk om en av rasene som er overrepresentert. Det er ingen gentest eller test utenom individuel allergi testing for dette. Som sagt har ingen av besteforeldrene, søsknene og ingen av foreldrene det. Så for meg er det vanskelig å si om det er arvelig eller ikke. Derfor er det vanskelig å si at jeg burde ha vist at hunden ville utvikle denne sykdommen. Takk for tipset, jeg skal kontakte dem for råd.
    • Jeg kjenner ikke sykdommen nok til å vite, men om den er arvelig så kommer det jo an på om det er noe man burde visst om eller testet for. Jeg vil anbefale deg å kontakte NKK om dette, de har advokater med kunnskap om kjøp og salg av hund og konflikter rundt det.  Hundehelse.no sier: "Tilstanden er arvelig. Raser som er predisponert er Shar-Pei, Labrador retriver, Golden retriver, Dalmatiner, Boxer, Boston terrier, Fox terrier, Skotsk terrier, West Highland White terrier, Lhasa Apso og Shih Tzu. Tilstanden oppdages som regel når hunden er mellom 6 måneder og 3 år gammel."  
    • Hei! Jeg trenger råd angående en situasjon jeg befinner meg i nå. Jeg solgte en hund (1 år gammel) for 2,5 år siden. Hunden ble sjekket av veterinær før flytting. Jeg mottok nå en melding om at eieren har avlivet hunden på grunn av alvorlig atopisk dermatitt. De krever pengene tilbake for hunden, som ble solgt for 7000 kr. Problemet jeg har med dette er at hunden først begynte å utvikle symptomer 1,5 år etter at den forlot meg, ifølge veterinærjournalene, og verken foreldrene eller søsknene er berørt. Uten noen bevis i det hele tatt har veterinæren skrevet i alle journalene at den er "arvelig". Hva ville du gjort i denne situasjonen? Selv om jeg ikke er imot å refundere dem, synes jeg det faller inn under den generelle risikoen ved å eie et dyr. De kontaktet meg ikke på noe tidspunkt da hunden fikk symptomer for å tilby meg å kjøpe den tilbake.
    • Jeg håper jo at folk som velger å ta med hundene sine på Oslo Dog Show har trygge hunder som takler omgivelsene der. Hvis du er ute etter å vite mer om rasen så anbefaler jeg å kontakte raseklubben eller oppdrettere av rasen.
    • Chodsky Pes virka så rolige på Oslo Dog Show.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...