Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny mobil

siljestokka

Recommended Posts

Skrevet

Hmm. Nå har mobilen min klikka totalt. ;) . Så jeg tenkte å skaffe meg en ny en:P. Noen forslag?

Er av den typen som ikke bruker den så mye. Så lenge man kan sende meldinger og ringe så er jeg nesten fornøyd :rolleyes: . Men denne gangen så vil jeg ha en med så og si godt kamera. gjør heller ikke noe om den ser litt kul ut. :whistle:

Skrevet
jeg har den w710i.. liten lett og hendig! :)

Den har jeg og, og jeg er veldig fornøyd med den :) Særlig nå som jeg har klart å legge inn riktig innstillinger for e-posten.. hehe

Mange mer eller mindre nyttige funksjoner har den og.. Skritteller, walkman, kamera - sånt er kjekt å ha i en mobil? *flirer* Batteriet er forholdsvis greit og, jeg brukte walkman-funksjonen i tillegg til vanlig bruk (et par telefonsamtaler og en hel haug med meldinger) når jeg dro til Danmark i påska, uten at den trengte lading på et par døgn allikevel.. Fiiiiine mobilen min :)

Skrevet

Jeg kjøpte meg nettopp den nye til samsung..Husker ikke navnet i farten. 830 kanskje? eller noe sånt:P Rød, meeeget tynn, og tar ekstremt bra bilder. Flipp flapp i tillegg:) Foreløpig virker den veldig bra!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...