Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp meg å hjelpe

_tante

Recommended Posts

Skrevet

Hei

Jeg er veldig opptatt av katters ve og vel, og organisasjoner som hjelper mishandlede/ bortkomne/ ville katter.

I den forbindelse er jeg med og lager til julemesse til inntekt for Foreningen for Omplassering av Dyr i Trondheim. Vi er noen damer som produserer håndarbeide for fulle maskiner. Men vi trenger også hjelp av dyrevenner ellers. Jeg vil derfor spørre her om det er noen som har en hobby/ produserer noe og som har lyst til å bidra. Vi selger alt av hjemmelagede ting, fra rattkjelker til hardangerduker - eller kanskje et par grytekluter eller babysokker? Eller smykker? Det er mange muligheter.

Hvis det er noen som har lyst til å hjelpe oss med dette kan dere sende en mail til meg, og få flere opplysninger. [email protected]

:wub:

Skrevet

Sier som Femidotten, flott tiltak, og supert at dere gjør dette. Men jeg er desverre ikke så flink av meg til sånne ting, ellers skulle jeg mer enn gjerne bidratt :)

Skrevet

Jeg vet det antageligvis ikke gjøres slik, men denne meldingen er så viktig for meg at jeg tillater meg å "skyve den framover" igjen. Håper jeg blir tilgitt? :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...