Gå til innhold
Hundesonen.no

NDK`s utstilling 19 mai i Bergen


Calina

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Nå nærmer det seg påmeldingsfrist til vår utstilling folkens! De som tenker på å reise til Bergen,kan glede seg til en super utstilling,med noen av de flotteste premiene jeg har sett! Både til hundene og premier til lotteri. Av noen premier jeg kan nevne, er det et kurs med Oslo Hundeskole, en gratis vaksine for hund, samt 5 ganger i vanntredemølle. :icon_fun:

Så kom igjen folkens !!

Vel møtt i Bergen, Nordens paradis !! :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja, da var den årlige utstillingen over for denne gang! Jeg må få sagt gratulerer til alle de som gjorde det bra, som jeg ikke fikk sjans til å snakke med på selve utstillingen. (jeg løp rundt som ei forvirra veggelus)

Til neste år skal vi under TAK, slik at det må regne i bøtter for min del... :Laugh:

Selv er vi superfornøyd med utstillingen...lillegutten ble BIS valp..hihihi :innocent::ahappy:

diezel_BIS1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med BIS valp! Kjempe bra!

Selv er jeg fornøyd med en rødsløyfe jeg ... Ally ville no ikke løpe eller stå fint i dritt været, så hun sto krokrygget og fæl og løp som et tog og galloppen kom jevnt og trutt, så jeg fikk beskjed av dommeren at jeg måtte lære hunden min å trave fint i bånd ved siden av meg ... :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
    • Han fikk vite det når vi hadde hilsa på valpene! 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...