Gå til innhold
Hundesonen.no

Studiested Sogndal vs. Lillehammer

Shilamon

Recommended Posts

Jeg sitter her og funderer litt på fremtiden.... Noen som har studert i sognda eller lillehammerl?

erfaringer? negativt/positivt?

Spesielt reiselivstudiet og muligheter for friluftsliv er jeg interresert i å vite mer om.

Noen som vet hvordan det er med kollektivkommunikasjon til bergen og oslo? muligheter for å ha med hund? bo med hund?

Skal ta andreåret mitt med reiseliv, men klarer ikke helt bestemme meg om jeg skal prøve å komme meg til sogndal (skal egentlig til lillehammer, men kjæresten er i bergen....) eller ei, så tar i mot alle gode tips, erfaringer ol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet vell jeg ikke så alt for mye om studie miljøet i Sogndal. Men en ting jeg kan si om den plassen er at den er fantastisk. Jeg har vokst opp like i nærheten (ikke direkte i sogndal, men på hermansverk) har også en søster som bor der nede :P Er ikke helt sikker på hvordan det er med hund og boforhold, da jeg aldri har tenkt over å sjekke det. Men det er fine tur muligheter der da, etter mine meninger. Endel fjell også har du den fantastiske fine fjorden :Laugh:

Det går både buss og hurtigbåt fra sogndal til Bergen, så det er ingen hindring. Jeg har tatt bussen, det er sjeldent bussbytting, mellom 1-2 tror jeg (husker ikke helt). Det er jo også flyplass ikke så altfor lang borte. Tror heller ikke at det er noe problem å komme seg til Oslo.

Vet ikke om dette hjalp deg noe i det hele tatt, men du for ha lykke til med valget ditt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sameg nå iallefall litt om stedet...

Hvordan er det med hund på buss/ båt?

Faktisk funnet meg hybel nå med lov til å ta med hund... men vet fortsatt ikke hva jeg skal...

tar gladelig imot flere erfarinegr og tanker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...