Magussi Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Jeg har endelig bestemt meg.. Skal aldri igjen spørre om raser... hehe.. Valget mitt falt på en boxer.. Tror den kan passe godt inn sammen med de andre pøblene mine.. Så nå leter jeg etter oppdretter jeg skal like og omvendt.. God Jul folkens... Magussi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Så koselig da at du har funnet rase! Boxeren har jo så søtt ansikt. God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Liker Boxere godt, tror det er et godt valg. Lykke til med letingen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Boxere er kjempe fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Man skulle ikke tro det, men Boxeren er en av de rasene jeg synes er penest !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar