Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetortur


~Marlene~

Recommended Posts

Ja, den skulle jeg jo ikke ha tittet på!

Nå vet jeg lite om hvordan hundene oppfatter dette når gassen slippes inn. Men, i utgangspunktet, den redselen de får underveis mens en og en blir satt i denne esken, for ikke å snakke om valpene på slutten der, som blir satt rett opp på de allerede døde voksne hundene... det må nok ha vært ganske ******!

Ser at den som har lagt dette ut på YouTube sier at dette skjer enda? Dette vet jeg jo heller ingenting om, men det er da neppe tillatt i Norge (håper jeg inderlig!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er litt kald, men må innrømme at dette ikke er det verste jeg har sett. Det er mange andre hunder som blir tatt livet av på langt verre måter enn dette. Eks hunder i Kina som blir flådd levende.

Om jeg forstod det riktig, så ble de gassa med karbonmonoksid. Denne gassen er svært giftig, og det går raskt. Den er også bedøvende. Antakelig en litt mer behagelig måte å dø på, enn å bli slått i hjel eller fått buken sin spretta opp mens man er bundet til et gjerde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus

Hmm... Jeg er langt under 18 så behøver ikke se på den! Dyr og ikke minst hundeortur er det verste jeg vet!! Men det kunne skjedd være.... Dem kunne blitt pina i lange tider. Uff, men det å er ille altså. (det med den gassen)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er litt kald, men må innrømme at dette ikke er det verste jeg har sett. Det er mange andre hunder som blir tatt livet av på langt verre måter enn dette. Eks hunder i Kina som blir flådd levende.

Om jeg forstod det riktig, så ble de gassa med karbonmonoksid. Denne gassen er svært giftig, og det går raskt. Den er også bedøvende. Antakelig en litt mer behagelig måte å dø på, enn å bli slått i hjel eller fått buken sin spretta opp mens man er bundet til et gjerde...

Hehe, joda Nirm, klart at det finnes verre metoder. Men det i seg selv betyr jo ikke at denne metoden er ultimat liksom :) Gassen er nok blant de "humane" måtene å gjøre det hele på. Men, selve oppsamlingen i forkant- det er nok lite humant. Eller tillegger jeg nå kanskje hundene noen følelser de ikke har kanskje?

Jeg får jo litt assosiasjoner til måten fangene ble avlivd på Auscwich (og det var et sted jeg IKKE klarte å skrive navnet på gitt.. bær over med meg :)). Stuet inn i samme rom, før gassen ble sluppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...