Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund på skolen

HHC

Recommended Posts

På mandag kommer jeg på morgenen med nattoget fra Bergen (NKK). Med tiden toget kommer på og pappas fri fra jobben for å hente meg må jeg reise direkte til skolen, og derfor drar jeg ikke å leverer Lotto før etter skolen. Snakket med rektor i dag, å med en gang jeg nevnte "for å rekke skolen og ikke miste noen timer" (hehe) sa han selvfølgelig ja - såvist ingen i klassen hadde allergi da.

Lurte på om noen hadde erfaringer rundt dette? Å ha hund med på skolen?

Jeg regner jo med at det går helt fint, Lotto vil jo bare kose og legger seg nok ned... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På videregående var det flere som hadde med seg valper enkelte skoledager, og et par som hadde med voksne hunder innimellom og det gikk helt fint det :) Det var ingen av de som fikk noen negative kommentarer med det, og hundene var som regel rolige å greie. Kan ikke huske det var noe problemer. Eller ei fikk en litt spydig kommentar fra en lærer men der var det gnisninger fra før for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde med Romeo på skolen en dag. Det var meninga at han skulle være der hele dagen, men dessverre var ei i klassa mi utrolig redd hunder og tålte ikke at en hund lå og sov på andre siden av rommet... :)

Ellers gikk det veldig greit.. Jeg hadde med meg madrassen hans som han kunne ligge på og han forholdt seg rolig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Bajas med på en framføring om hund! Fikk 6! Det var veldig positivt at jeg tok med hunden! Han bjeffa litt når det gikk folk i gangen, og da glemte jeg litt ut hva jeg skulle si, men kom raskt inn på sporet igjen. Ingen hadde allergi, og bare ei som var litt redd, men det gikk greit når jeg holdt han på siden av meg. Jeg har også spurt tidligere om jeg kunne ta med Bajas når jeg skulle reise til stavanger etter skolen og det var helt greit(men d ble ikke som planlagt) men jeg har bare to timer på fredagen..

Lykke til! det går nok greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt med begge hundene noen ganger på skolen, flere som har det hos oss da vi går på naturbruksskole, ser ikke på det som noe problem så lenge hundene greier å ligge i ro i timene, hehe.

Vet du hvordan de er på valper :rolleyes: hehe...

(vi fikk nei til å bare ta med hundene inn for å hente noe vi skulle bruke ute under et prosjekt vi. pga allergi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...