Gå til innhold
Hundesonen.no

Reservehjul til glede for andre......

Guest Belgerpia

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Jada, noe kryptisk - men med ro, orden og balansen gjenopprettet i flokken så må man jo bli litt glad.

Vårt ekstrahjul Molly - flyttet om søndagen til Arendal - skaparendaling foreløpig - men fortsetter Molle som nå så blir hun nok permanent inventar der nede. Det virker som om Moll liker seg og at de liker Moll - så da gleder alle hjerter seg.

Jeg skriver skaparendaling - for man har jo alltid litt prøvetid - dessuten så kommer man vel kanskje til å få høre litt om henne her også tenker jeg *ler*...

Måtte bare dele - problembarnet som var problematisk her er ikke problembarn der........ :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra problemet løste seg, og at det går bra med terven, selv om jeg begynte å lure på om du hadde problemer med bilen da jeg leste overskriften :Laugh: Inntil jeg så at posten lå i "Trening og adferd" riktignok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Molly vært her en uke (i går) og ting går helt strålende!

Molly har glidd rett inn i familien her, og hun er uten tvil verdens beste jente :)

Så Molly blir i Arendal og vi er utrolig takknemlige for å få lov til å overta denne nydelige jenta!

Hun har allerede fått prøvd seg på agility, det syns hun var veldig gøy og hun er en drøm å jobbe med :)

Hun er kjempe ivrig, gira, fokusert og arbeidsvillig mens vi holder på, men rolig når det ikke skjer noe spessielt. Kan det bli bedre ?

Ebbe syns det er stas med ny dame i huset og de to går veldig greit overens. Ebbe nyter nå livet som pensjonist og maskot, og så blir det full trening på Molly fremover både i lydighet og agility :P

Molly er bare bestest :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...