Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan går det med Sonja og hundene?


Turnip

Recommended Posts

snakket nettopp med Sonja og kan si at Blackie (franskeren) og blandingene bor hos Sonja mens tolleren og kineseren bor hos søsteren :) De har det bra :) Hun har også 2 borzoier på for på 4mnd.. Sonja har ikke internett for tiden men er på internett på skolen noen ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket nettopp med Sonja og kan si at Blackie (franskeren) og blandingene bor hos Sonja mens tolleren og kineseren bor hos søsteren :D De har det bra :) Hun har også 2 borzoier på for på 4mnd.. Sonja har ikke internett for tiden men er på internett på skolen noen ganger..

Men de 2 borzoiene er det egentlig moren som har på fòr? Var jo ho som var interessert i rasen.

(eller husker jeg helt feil nå? :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha hunder på fòr i noen måneder bare? Hvordan fungerer det egentlig? Trodde det med å ha hunder på fòr gikk ut på at man skal ha hunden(e) boende hos seg for oppdretter, og oppdretter har krav på kull! Og etterhvert blir hunden(e) overtatt av fòrvert! Eller er det forskjellige typer fòrvertavtaler?

Sorry altså, men hvis noen som har peiling kan forklare meg så blir jeg glad altså! :) Skjønner ikke sånt jeg vettu! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de 2 borzoiene er det egentlig moren som har på fòr? Var jo ho som var interessert i rasen.

(eller husker jeg helt feil nå? :) )

Men Sonja bor jo sammen med foreldrene sine da.. man pleier jo å si hunden min, ikke hunden til mammaen min.. pleier iallefall jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Sonja bor jo sammen med foreldrene sine da.. man pleier jo å si hunden min, ikke hunden til mammaen min.. pleier iallefall jeg..

Selvfølgelig, det er jo greit nok det!, kanskje. Er det noen andre enn deg som har alt ansvaret både økonomisk og praktisk, syns jeg kanskje ikke det er så greit å late som det er du som har hunden, jeg: <_<

Når du gir inntrykk av å ha en haug med bikkjer og det strømmer på med både den ene og andre og kanskje tredje rasen i tillegg, begynner iallfall jeg å lure litt på hundeholdet! Jeg kjenner da ikke Sonja. For alt jeg vet kunne hun vært en hundedame som bodde langt ut i skauen (bortsett fra at hun opplyser i nicket at hun bor i Oslo!) med en haug bikkjer helt alene!

Det er ofte greit å være informativ med hvordan ansvarsforholdene henger sammen, slik at andre lesere ikke misforstår! Tror liksom ikke noen her syns det er om å gjøre å ha flest mulige hunder, heller.. Eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, det er jo greit nok det!, kanskje. Er det noen andre enn deg som har alt ansvaret både økonomisk og praktisk, syns jeg kanskje ikke det er så greit å late som det er du som har hunden, jeg: <_<

Når du gir inntrykk av å ha en haug med bikkjer og det strømmer på med både den ene og andre og kanskje tredje rasen i tillegg, begynner iallfall jeg å lure litt på hundeholdet! Jeg kjenner da ikke Sonja. For alt jeg vet kunne hun vært en hundedame som bodde langt ut i skauen (bortsett fra at hun opplyser i nicket at hun bor i Oslo!) med en haug bikkjer helt alene!

Det er ofte greit å være informativ med hvordan ansvarsforholdene henger sammen, slik at andre lesere ikke misforstår! Tror liksom ikke noen her syns det er om å gjøre å ha flest mulige hunder, heller.. Eller??

Veldig bra skrevet ida :)

Så enig, så enig.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, det er jo greit nok det!, kanskje. Er det noen andre enn deg som har alt ansvaret både økonomisk og praktisk, syns jeg kanskje ikke det er så greit å late som det er du som har hunden, jeg: <_<

Når du gir inntrykk av å ha en haug med bikkjer og det strømmer på med både den ene og andre og kanskje tredje rasen i tillegg, begynner iallfall jeg å lure litt på hundeholdet! Jeg kjenner da ikke Sonja. For alt jeg vet kunne hun vært en hundedame som bodde langt ut i skauen (bortsett fra at hun opplyser i nicket at hun bor i Oslo!) med en haug bikkjer helt alene!

Det er ofte greit å være informativ med hvordan ansvarsforholdene henger sammen, slik at andre lesere ikke misforstår! Tror liksom ikke noen her syns det er om å gjøre å ha flest mulige hunder, heller.. Eller??

Jaja skjønner det ;) Men tror ikke jeg skal utdype meg mer i denne saken før Sonja får svart for seg selv ;) Hvis noen har lyst til å se valpene i real life skal hun stille Blackie, Sniff og borzoiene i stangehallen :) (dette er iallefall planen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok aldri klart å gi fra meg 2 hunder hvis jeg hadde hatt de fra de var valp og en stund fremover, hjelpes... man blir jo så knyttet til dem!! Akkurat som jeg skulle levere fra meg Mike når han var 6-7 måneder, hjelpes... jeg hadde heller levert fra meg leiligheten, bilen og til og med samboern for å beholdet det dyret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, må nesten le! Her sitter dere å kommenterer og diskuterer MITT hundehold! Djisus! :rolleyes:

Jeg er ikke innom Sonen mer, dere skjønner.. Jeg sitter ikke inne HELE dagen på PCen som de aller fleste her inne, som tydligvis ikke har noe liv. Hund, hund, hund.. Og dere må tydligvis blande dere opp i alt og alle. Jeg bruker livet mitt og tiden min på hundene mine, vennene og typen min. Jeg trenger liksom ikke sitte inne på nett, uten venner hele dagen og diskutere med gamle ***** kjerringer som ikke har noe liv. Istedenfor å sitte på nett, dagen lang, året rundt, bruker jeg faktisk tid på hundene mine.. Noe 91% av dere her inne burde vurdere.

Takk for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...