Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 17-18 mars

Monab88

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal stille ut Chica på søndag.. Det er 10 valper og 19 voksne tibber! Er veldig spent på hvordan det kommer til å gå, men gleder meg også :icon_redface:

Skrevet
Jeg vil gjerne titte på Bastian :icon_redface: Når skal dere stille, og hvilken dag?

Henger rundt med en blondie og en toller (Ulrikke og Millie), så om noen kjenner oss igjen så skrik ut :P

Halloo?! :shocked: Er ikke såå blond, du er like blond! :P

Bare se etter TO blondier og en liten toller; Det er oss! :P

Skrevet

Jeg skal iveien :icon_redface:

Skal stille cavalierer og en boston valp

Lørdag er det 22 voksne og 7 valper av cavalierer, søndag er det 21 voksne og 6 valper.

Boston er det, lørdag 4 valper og søndag 4 valper

Dette blir Boston valpen sin første utstilling, så det blir spennende! :P

Skrevet

Vi kommer lørdag..skal kanskje heie på en gronnistispe vi trener rundering med (hvis vi rekker det til 09 :icon_redface: ),en korthårscollie og sonenfolk.. og miljøtrene :P

Skrevet

ÅÅÅ nei nei nei skal ikke stille:););) Da hadde jeg vel fått svart bånd eller noe hvis det hadde finnes:);)

Skal bare titte som vanlig, jeg har ikke en utstillings hund:)

Skal bare stille han en gang for oppdretteren.

Men skal se etter to blondiner og en toller:)

Jeg har og blond forøvrig:)

Skrevet
Jeg skal stille ut Chica på søndag.. Det er 10 valper og 19 voksne tibber! Er veldig spent på hvordan det kommer til å gå, men gleder meg også ;)

Ønsker deg masse lykke til og håper dere får en fin opplevelse ;) Håper på en liten oppdatering om nerver og sånn etterpå, med tanke på den andre tråden din ;)

Skrevet
Ønsker deg masse lykke til og håper dere får en fin opplevelse ;) Håper på en liten oppdatering om nerver og sånn etterpå, med tanke på den andre tråden din ;)

Tusen takk ;)

Jeg skal nok gi noen oppdateringer - og jeg regner med at det kommer til å gå helt greit, i alle fall bedre enn forrige gang! Vi har trent masse, og hun har blitt riktig så flink. Men så klart, det blir jo helt annerledes på utstillingen, men vi tar det som trening og gjør så godt vi kan:)

Skrevet

Tusen takk ;)

Jeg skal nok gi noen oppdateringer - og jeg regner med at det kommer til å gå helt greit, i alle fall bedre enn forrige gang! Vi har trent masse, og hun har blitt riktig så flink. Men så klart, det blir jo helt annerledes på utstillingen, men vi tar det som trening og gjør så godt vi kan:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...