Marianne&Bianca Skrevet 10. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2007 Kennelnavnet mitt er godkjent Jeg søkte for 3 uker siden og fikk brev igår at kennelnavnet er godkjent av FCI. Fikk førstevalget mitt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 10. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2007 Gratulerer! Så kjekt! Men hva er navnet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 10. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2007 Gratulerer! Så kjekt! Men hva er navnet da? Kennelnavnet vil bli Sweet Whiteness. Det vil bli oppdrett av Bichon Frisè. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 10. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2007 Gratulerer! Fint navn var det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellish Skrevet 10. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2007 Å så pent navn! Gratulerer! :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 10. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2007 Gratulerer! Men er vel 8uker til før det er helt godkjent, for det blir publisert i hundesport og da har man 8ukers klagefrist, så om det går bra så er det vel helt godkjent¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 10. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2007 Gratulerer :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 10. Mars 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2007 Gratulerer! Men er vel 8uker til før det er helt godkjent, for det blir publisert i hundesport og da har man 8ukers klagefrist, så om det går bra så er det vel helt godkjent¨ Ja, det stemmer. Det kommer i hundesport nr. 4, men det lover jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar