Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra NKK i forbindelse med nytt hundeprogram

Guest Belgerpia

Recommended Posts

Tja, jeg ble faktisk overrasket over hvor dårlig NKK formulerte seg, jeg da. Syns de gravde sin egen grav da de erklærte at de ikke hadde sett serien, men allikevel indirekte hevder at programmet påfører hunden smerte og frykt - noe som selvsagt Jeppe sikkert ikke vil innrømme. Tillitt kaller han det, og da burde NKK formulert seg annerledes for å virke sterkere. Syns i det hele tatt det var et amatørsvar uten spesielt medietrening i hvordan ting kan vris til en annens fordel. Men men... :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Tja, jeg ble faktisk overrasket over hvor dårlig NKK formulerte seg, jeg da. Syns de gravde sin egen grav da de erklærte at de ikke hadde sett serien, men allikevel indirekte hevder at programmet påfører hunden smerte og frykt - noe som selvsagt Jeppe sikkert ikke vil innrømme. Tillitt kaller han det, og da burde NKK formulert seg annerledes for å virke sterkere. Syns i det hele tatt det var et amatørsvar uten spesielt medietrening i hvordan ting kan vris til en annens fordel. Men men... :P

Joa, kan forsovet være enig i det, men de kom da med en uttalelse ihvertfall da. Men om det egentlig har noen effekt er mindre sansynlig ettersom de som leser på NKK sine nettsider stort sett er folk som har litt over gjennomsnittlig hundeinteresse og som da sikkert er sånn nogen lunde interesser eller opplyst om at det er mange forskjellige måter å trene hund på og at smerte og frykt ikke lenger er akseptert i mange (de fleste?) miljøer. Men hvor ille dette programmet er vet vi jo ikke før vi har sett det da. Husk det. Men, men, de var kjapt ute med en offentlig kommentar da, og det var jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel egentlig mest en melding om at de ikke hadde vært med i vurderingen av programmet, hverken emr eller mindre egentlig+ at de nevnte reaksjonene i sverige. Men om programmet er så ille som det blir sagt, er det jo bra de frasier seg en hver tilknyttning til programmet og sier at de ikke ønsker feil type trening av hund:)

Bra reaksjoner kom, sikkert flere enn oss her inne som har reagert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...