Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny leilighet:)

Henriette

Recommended Posts

Driver nå å flyttet inn i ny leilighet:)

Nå vil min mor jeg skal skrive ønskeliste, siden hun skal på shopping :o

Da ønsker jeg ideer, skal ha ting til, kjøkken bad, og litt til stue.

både pynt og nyttig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ønsket meg et lyst bad og kjøre lime grønt på f. eks dusj forheng, sånn matte på gulvet noen lys og handklær...eller en annen litt sterk farge. turkis og orange er veldig fint.

Hva slags stil liker du?

store tre lyse satker er fint bade til å henge opp og sette på gulvet, men vanskelig å si hvis ikke man vet hva du har fra før og hva slags stil du har. Farger å sånn i leiligheten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ønsket meg et lyst bad og kjøre lime grønt på f. eks dusj forheng, sånn matte på gulvet noen lys og handklær...eller en annen litt sterk farge. turkis og orange er veldig fint.

Hva slags stil liker du?

store tre lyse satker er fint bade til å henge opp og sette på gulvet, men vanskelig å si hvis ikke man vet hva du har fra før og hva slags stil du har. Farger å sånn i leiligheten da?

Leiligheten er lys, veggene er tre vegger, som er beiset.

Badet er Lyst, med fliser på gulvet,på bade har jeg lurt på å ha en litt mørk blå farge :o

Ellers så er det kjøkken utstyr(kjøkkenet er bare en bitteliten kjøkkenkrok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en god kokkekniv på kjøkkenet redder deg i det aller meste av matlaging. Sammen med vannkoker, en gryte og en panne er du langt på vei:) Og for all del: hold knivene unna skuffer og oppvaksmaskin, en magnetlist eller knivblokk er både praktisk og bra for kniven.

Stearinlys skaper steming. sand, skjell og vann med lys i kan skape en flott atmosfære på bad og i andre rom. Planter gir et trivelig og sunt innemiljø, men krever jo litt jobb (og er ikke alltid like "hundevennlig")

Ta deg en tur i interiørbutikk, ikea, malebutikk og møbelforretning. Ta med deg blokk og papir og tenk ut hva du liker og hvor ting skal passe. Inspirasjon er det beste som finnes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...