Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund i senga

ellish

Recommended Posts

Collien har aldri vært noe glad i å sove i sengen, det blir nok for varmt for han. Han hopper opp i sengen til foreldrene mine om morgenen, for å ha en liten kosestund med pappa!

Santo (cockeren) elsker å ligge i sengen min. Han ligger aller helst oppå dynen, på ryggen. Utrolig koselig da!:icon_redface: Men jeg tar ikke hensyn til at han ligger der, altså, jeg beveger meg som jeg vil. Han ligger der på eget ansvar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Jeg er jo oppvokst med hund da mine foreldre drev med oppdrett av Norsk Elghund Grå, å de har alltid hatt hundene sine i senga. Annet har vært uaktuelt for dem. Jeg derimot, har ikke Fido i senga, han har en egen plass som han er vant til å ligge på hver natt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hunder sover ikke i senga om natten av den grunn at pito er redd for å bli dytta ut om natten (jeg snur og vender meg mye) og twiggy har ikke tid i det hele tatt når hun først får sove der, da skal hun sleike,bite,grave og leke. og det tåler ikke jeg når jeg skal sove. men kanskje når hun blir voksen? ;)

om dagen sover pito gjerne i sengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er kjempe kos å ha hunden i senga. Finnes ikke noe bedre. Forrige hunden min sov på armen min hele natta så lenge hun levde. Det var bare så utrolig koselig.. ;)

Nå derimot, sover boffern på gulvet. Samboern min er helt imot å ha dyr i senga så for husfredensskyld går jeg med på det.. ;) Men hvis jeg og Mikey er alene en natt, da får han plass både i senga og under dyna.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...