Shilamon Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Har en bror som driver med webutvikling ved siden av studier i digitale medier. Selv driver jeg to hjemmesider Home.no/lillemorstall1 og home.no/shilamon), lay outen er i og for seg grei på den første, men med mange undersider og litt små trøbbel her og der kom storebror hjem og sa at jeg "måtte" lære meg css. Jeg fikk en bok men skjønte ingenting, noen som har noen gode tips på hvordan en html nerd kan skjønne css og lage egne sider uifra det? vil gjerne oppdatere sidene mine litt, med større stil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Ta en titt innom www.webdesignskolan.se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havana Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Jeg syns denne er ganske oversiktlig og grei: http://www.html.net/tutorials/css/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 20. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2007 Takk, takk... skal se om jeg skjønner noe og tar fortsatt imot tips til hjemmesidebygging:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar