Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening/treff


SD

Recommended Posts

Sjefsavgjørelsesforslag: Søndag fjerde mars ca klokken 1245 (pluss/minus, avhengig av hvordan det passer med buss for de enkelte) på skolegården til Trondheim Katedralskole. Ligger midt i sentrum, og er derfor greit for alle å komme seg til. Bygninger og snøhauger omringer hele skolegården bortsett fra fire-fem meter, derfor går det greit å ha hund løs der. Er litt usikker på hvorvidt det brøytes der i vinterferien, så om det kommer mye snøfall nå de nærmeste dagene er det kanskje ikke det beste stedet. Om noen har andre forslag til steder i sentrumsområdet som også går an og som brøytes, er det bare å rope ut. Kjekt å trene i sentrum syns jeg da egentlig, for det blir ca like langt for alle, like enkelt for alle å komme seg dit med buss, og det er ikke så mye folk der på søndager.

Jeg drar bort noen dager nå og kommer ikke hjem før seint onsdag kveld, men det er fullt mulig å kontakte meg på mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da blir det i alle fall Stine og meg. :baby:

Skal vi si skolegården på Katta da, eller?

Det går en buss fra Flatåsen klokka 12.14, som stopper på Prinsen et kvarters tid senere. Da går du til skolegården, også kommer jeg dit jeg også, så fort jeg kan (er i byen ca halv ett, bruker fort ti minutter på å gå når jeg må gå rundt bygget).

Også er det en betingelse for at jeg skal komme: Jeg vil ikke ha noen mobbing av min nye hårfrisyre (man kan si jeg klikka litt med saksa i morrest). :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da blir det i alle fall Stine og meg. :baby:

Skal vi si skolegården på Katta da, eller?

Det går en buss fra Flatåsen klokka 12.14, som stopper på Prinsen et kvarters tid senere. Da går du til skolegården, også kommer jeg dit jeg også, så fort jeg kan (er i byen ca halv ett, bruker fort ti minutter på å gå når jeg må gå rundt bygget).

Også er det en betingelse for at jeg skal komme: Jeg vil ikke ha noen mobbing av min nye hårfrisyre (man kan si jeg klikka litt med saksa i morrest). :D

Jepp, skolegården på Katta passer bra ;) Tar bussen klokken 12.14 og skal komme meg dit så fort jeg kan, ja jeg kan faktisk klare å gå meg litt vill eller unødvendige veier som tar lengre tid :P Kommer jeg først, venter jeg selvsagt bare. No stress :P Og jeg skal love å ikke mobbe noens hårfrisyre :P

Ehm, var det søndagen vi kom frem tid? Søndag den 4.mars? :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå på søndag ja, 4. mars.

Er lett å finne fram, da. Bare følg Prinsengata til du kommer til Ni muser (dvs den første innkjørsla til høyre), og gå bort Bispegata til du finner skolegården. Kommer du til Munkegata så har du gått for langt.

Så møtes vi da, og om andre vil slenge seg med så er det helt okei. :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå på søndag ja, 4. mars.

Er lett å finne fram, da. Bare følg Prinsengata til du kommer til Ni muser (dvs den første innkjørsla til høyre), og gå bort Bispegata til du finner skolegården. Kommer du til Munkegata så har du gått for langt.

Så møtes vi da, og om andre vil slenge seg med så er det helt okei. :baby:

Jajajaja, selvfølgelig. Nå kom jeg jo på hvor det er, bare tenkte på en annen skolegård - hehe :baby: Vet jo så inderlig godt hvor skolegården er og hvordan jeg kommer meg ditt. Er bare så surrete i hodet for tiden. Huff, det er slitsomt det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, fikk nettopp vite av mine kjære foreldre at de har tenkt å feire bursdagen min i morgen klokken to. Så med andre ord kan jeg dessverre ikke møte opp i morgen, og jeg beklager kjempe masse. Hvis ingen vil møte mye, mye tidligere så jeg kommer meg hjem til halv to? Tviler på at noen vil stå opp så tidlig på en søndag for å trene hund i byen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den første bussen er jeg ikke i byen før halv elleve, men så er jeg litt usikker på hjemveien... Mener at det ikke går buss før ti over fire nemlig, eller det går vel forsåvidt buss andre veien også. Hadde du orket å sjekke når buss nr 66 går fra sentrum til Jakobsli på søndager? Jeg finner ikke bussruta og pcen jeg sitter på veit jeg ikke om tåler å åpne bussrutene på nett. :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den første bussen er jeg ikke i byen før halv elleve, men så er jeg litt usikker på hjemveien... Mener at det ikke går buss før ti over fire nemlig, eller det går vel forsåvidt buss andre veien også. Hadde du orket å sjekke når buss nr 66 går fra sentrum til Jakobsli på søndager? Jeg finner ikke bussruta og pcen jeg sitter på veit jeg ikke om tåler å åpne bussrutene på nett. :Laugh:

Skal vi se; buss 66 fra munkegata til jakobsli via lerkendal går 09.40, 10.40, 11.40 osv helt til 23.40 på søndager :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Tenkte det passet fint med en liten oppdatering, nå som jeg snuser litt innpå forumet igjen og Sydney har blitt en gæmlis Om tre dager har hun rund dag, og har vokst et ordentlig hvitt skjegg. En god gammel dame har hu altså blitt, men ennå sprek som bare det. Akkurat nå chiller vi etter å ha tatt oss en fin tur på fjellet Lett og deilig regn, og lite folk. Tok ikke med kamera, så blir mobilbilder! Hun ser så kompakt og rar ut her, haha Er igrunn spinkel.
    • 13-åringen min har også bare ett gir, og hun løper alle turer. Hun har i tillegg en del muskelsvinn, bilyd på hjertet og en skranglete skulder, så en frisk 13-åring tenker jeg i hvert fall det er uproblematisk å løpe med. Jeg har fått beskjed fra veterinæren om at jeg bare skal la min styre tempoet som hun vil.
    • Jeg har en eldre hannhund på 13 år, blandingshund, mor er husky. Han er et sportstype, bygd lett og rask. Veier 26-29 kg, varier i vekt, pga han fortsatt blir like surrete når nabotispene har løpetid 🙊 Han har alltid vært med på lange gåturer og sykling/løping/ski. Har redusert litt på turene som han er med på, men har han med på intervall løping, maks 4 km.  Han er usedvanlig sprek og holder koken på tur, dersom han sakker tempoet så følger jeg han. Veterinæren sier han er ekstremt sprek og frisk for alderen. Har minimalt med muskelsvinn og bevegelsesapparatet er som på en unghund. Ellers frisk med god hjerte/lunge helse. Hun mener han bare har godt av løpeturene, men jeg bekymrer meg alltid for at det blir for mye.. Han har aldri vist tegn til at det er for mye, han elsker å løpe, og vi går både før og etter løpingen. Han henter seg like fort inn som alltid etter løpeturene.  Har han aldri med på løpetur i solsteik eller over 20 varmegrader. Da holder vi oss til å gå.    Er det noen som har eldre senior hund som de løper med? Skjønner at jeg bare skal være veldig fornøyd med sprek og frisk gammelmann i hus, men jo eldre han blir, jo mer bekymret blir jeg for at noe skal skje han ❤️ 
    • Ja, de roer vel kanskje ned voksingen veldig nå fremover, ikke like eksponensiell som den har vært til nå  
    • Ja, han både tisser og bæsjer. Gjør det samme som han gjør på morgenen, bare noen timer tidligere. Skulle jo tro han ville slitt mer med å holde seg når han var mindre og blære og alt var mindre, enn nå som alt skal ha blitt større.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...