Gå til innhold
Hundesonen.no

Sosialisering i barnehagen


Inustaff

Recommended Posts

Idag har genie og obelix vært så heldige og vært på barnehagevisitt.De fikk være med å sparke ball,spise litt votter som barna kastet av seg,og fått masse kos.Skulle ikke tro at barnehagetantene var villige til å invitere sånn "skummel rase" blandt masser av barn.Men det var vel lille valpen som gjorde utslag tenker jeg.

Hennes bedårende øyne,og livlige vesen...Hun er ganske spesiell.Hun diskuterer og snakker med meg.Sitter på gulvet og bjeffer irritert dersom jeg ikke ser på henne,og piper fælt om hun ikke finner rette stillingen.Det mosromste er når hun sparker og krøller teppet sitt,og knurrer og piper fordi det ikke blir bra nok.Hun roter det ikke mindre til ,og legger seg tilslutt ned og blåser ut av frustrasjon.

Freke lille frøken,med personlighet som tyter ut ører og øyne,og ikke minst kjeften!hehe..

Hun er skummel med tennene,og når jeg sier au au au og drar bort hånden hopper hun med lyn i bliket etter hånden min.Jeg fikk helt angst av det blikket,hun så ut som en liten piraia.La oss håpe at broremann er bare bittelitt mer rolig av seg.Obelix var meget avbalansert som valp,egentlig ganske perfekt.Og helt lik seg idag.Så denne lille nebby er helt utenom det jeg er vandt til.Hehehe..Alle barn er forskjellige..det er sikkert.

Nå ligger de slips...og vi er blitt invitert til barnehagen flere ganger om vi vil.Nydelig.Det kan vi få utbytte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro at du får lov å sosialisere i barnehage da, må jo vær ypperlig. Selv møtte jeg på noen barn fra barnehagen i dag på tur, og jeg fikk dem til å gi godbiter til Grace, kjempesosialisering :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...