Gå til innhold
Hundesonen.no

p-pille til katt spist av hund

WheatenMali

Recommended Posts

Skrevet

Nena kom hjem i går og har visst spist maten til katten til onkelen min som inneholdt en p-pille for katter, gjør det noe at hun fikk i seg en p-pille?

Vet ikke om hunder og katter reagerer likt på samme pille, men det kan ikke utsette løpetida eller noe annet?

Skrevet

Jeg tror ikke det har noe å si. Men jeg skal ikke uttale meg for jeg er ingen vetrinær. Ring til vet og hør for sikkerthets skyld du så er du heeelt sikker :P

Guest Vicky
Skrevet

tror jeg ville dratt til dyrlegen med en gang.... hormonene til hund og katt er veldig forskjellige...

Skrevet

Siden det er såpass vidt forskjellige meninger om det her så burde du ringe til dyrlegen ganske med en gang. For det er "LITT" forsent å ringe på mandag hvis det ER farlig for hunden. :-o

Skrevet

Nei vetten får ikke gjort så mye nå men det går an å ringe for å høre. Men hold et øye med hunden i natt og ta en tlf i morra du :) Tror ikke hunden dævver av en p-pille :P

Guest Vicky
Skrevet

nei... tror ikke den gjør det... men den kan få litt problemer med hormonene, derfor er det lurt å få tak i vetten :P

Skrevet
Nena kom hjem i går og har visst spist maten til katten til onkelen min som inneholdt en p-pille for katter, gjør det noe at hun fikk i seg en p-pille?  

Vet ikke om hunder og katter reagerer likt på samme pille, men det kan ikke utsette løpetida eller noe annet?

P-Piller for katt kan brukes til å forskyve hundens løpetid med, så tror nokk at en tlf til vetten er engod ide.

Skrevet

Tror nok ikke det er så farlig når det bare var en :P De virker jo ikke etter en gang på katter heller, de må jo ta dem regelmessig i en periode først.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...