Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenferie avd. Trøndelag


Guest Christine

Recommended Posts

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar
Drar opp denne igjen jeg.. :D

Noen som har forslag til hva vi i det hele tatt kan finne på da?

Sånn sett bort i fra bading, turer og blodspor(haha, jeg har bestemt at Kjersti skal ha med blod!)

Haha, jeg kan godt ta med blod jeg!

Sikker:

Christine

Softis

HanneJ

Toller (gaanske sikkert!)

Basset-eier

Usikker:

SD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ok, det er kanskje på tide å ta opp denne igjen?

Vi har altså blitt enige om å campe i området ved Stavsjøen fra 25.-27. juni. Det er faktisk en ganske lang stund egentlig, så jeg foreslår at vi drar dit litt utpå ettermiddagen den 25.

Alle ordner med mat til seg selv og sine hunder, engangsgriller blir med.

Så bør vi kanskje få ordnet en ordentlig liste over hvem som er sikre på at de skal være med?

Ingvild med Tinka

(kopier og legg til ditt eget navn om du er sikker på at du skal være med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Lista:

Ingvild med Tinka

Christine med/uten Milo

Malin med Vanilla

Vi kunne jo ha møttes rundt klokken 17.00 den 25. da? ;)

Ang telt og plass for å sove bør vi få en liste på hvem som har og kan ta med også. Tror ikke vi blir så mange akuratt, men jeg vil helst ikke at alle skal ligge i lavvoen. (om den blir med.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(får jeg (og en liten bruning) få låne en liten plass i lavvoen)

Det skal nok ordne seg, ja - pappa må bare svinge seg rundt og kjøpe først (han har hatt lyst på i tjue år, men har ikke hatt god nok unnskyldning til å kjøpe seg lavvo enda. nå MÅ han bare gjøre det, har vi andre i familien bestemt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ja, folk kan da ta seg en tur å hilse på oss om de vil!

Men da sier vi klokken 17.00 neste Tirsdag på parkeringsplassen til Abrahallen..

Vi bør seriøst begynne å planlegge nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da sier vi klokken 17.00 neste Tirsdag på parkeringsplassen til Abrahallen..

Tirsdag? Eller mandag? Kanskje vi bare skal ta det en natt i stedet, to netter er kanskje ikke "nødvendig", eller...?

Hvordan skal vi gjøre det med oppsetting av "camp"? Skal vi bare gå litt innover og satse på at vi finner et fint sted?

Kjøring og henting ordner seg vel for alle?

Pakkeliste:

Sovepose og liggeunderlag

Mat og drikke til seg selv (husk vann!)

Mat til hunden

Badetøy (for de som vil)

Utstyr til hunden - skåler, kobbel, tyggebein, teppe, etc (bur for de som vil - jeg orker ikke å ta med det)

Klær til deg selv - husk på varmt tøy til kvelden (ullgenser/fleece) og godt med sokker!

De som har mulighet; ta med telt/lavvo

Myggspray/netting

Engangsgrill

Ved (det er utrolig hyggelig å brenne bål utpå kvelden!)

Fyrstikker, kniv, plaster og andre praktiske ting

Fulladet mobiltelefon

Kamera

Mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Tirsdag? Eller mandag? Kanskje vi bare skal ta det en natt i stedet, to netter er kanskje ikke "nødvendig", eller...?

Hvordan skal vi gjøre det med oppsetting av "camp"? Skal vi bare gå litt innover og satse på at vi finner et fint sted?

Kjøring og henting ordner seg vel for alle?

Mer?

Mandag ja! :P

Jeg og Malin har iallefall bestemt oss for å dra hjem på Tirsdagen, så om dere også blir med på det så kan vi jo heller møtes tidligere på Mandag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag ja! :P

Jeg og Malin har iallefall bestemt oss for å dra hjem på Tirsdagen, så om dere også blir med på det så kan vi jo heller møtes tidligere på Mandag? :)

Ok, mandag til tirsdag høres egentlig greiest ut. Er resten (dvs Kjersti, hihi) med på det? Vi kan møtes f.eks. rundt to på mandag...? Også ligge over til tirsdag og dra hjem utpå dagen da en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...