Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenferie avd. Trøndelag


Guest Christine

Recommended Posts

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Jeg kan sikkert ta med telt! Har et seksmannstelt jeg sikkert kunne ha tatt med, men veit liksom ikke helt hvor godt det egner seg med seks hunder + bikkjer i et telt... Men man jo ikke ligge seks i et telt selv om det er plass til det sånn egentlig. Dessuten er det mulig at en søt liten labrador med navnet Tinka likeså godt kan få ligge bundet fast til et tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert ta med telt! Har et seksmannstelt jeg sikkert kunne ha tatt med, men veit liksom ikke helt hvor godt det egner seg med seks hunder + bikkjer i et telt... Men man jo ikke ligge seks i et telt selv om det er plass til det sånn egentlig. Dessuten er det mulig at en søt liten labrador med navnet Tinka likeså godt kan få ligge bundet fast til et tre.

Så kanskje er det plass til en jente med en søt, liten labbis? :baby: Har ikke lyst til å binde hunden min utenfor teltet :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir hjemme....!

Edit: Så å legge det i forbindelse med NKK Trondheim er mulig for min del iallefall :P

Litt større sjangs for at jeg får være med på sonenferie, og enda bedre da får jeg komme til deg? :P :P

Weee :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kommer hjem fra Sverige den 25, så da kommer jeg oppover den 26 :P

Eller det spørs når jeg kommer hjem fra Sverige da, kan kanskje komme oppover midt på natten den 25-26, og skremme dere, hihi.

Men da må jeg og pelsen få låne teltplass, har ikke telt selv... Christine, Ingvild??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, kom og skrem oss på natta!

Jeg kan sikkert ta med seksmannsteltet (hvis vi fremdeles har det), så får du plass der.

Tusen takk :P

Ja, nå er det for sent å ombestemme seg! Jeg kommer på natten om dere vil eller ikke... :P

Eller det spørs jo litt da, om pappa er villig til å kjøre meg ut til Stavsjøen midt på natten :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Stakkars Christine kommer til å få hjerteinfarkt og nekte å sove i det hele tatt om du kommer ruslende midt på natta. :Laugh:

Om du leser i retningslinjene så ser du at personangrep ikke er lov!

Haha, jeg er modig og går gjerne tur midt på natta- ALENE :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Christine kommer til å få hjerteinfarkt og nekte å sove i det hele tatt om du kommer ruslende midt på natta. :Laugh:

Det er akkurat det som kommer til å bli så utrolig morsomt :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah, med christines fantasi blir alt skummelt. Og om hun plutselig får lyst til å møte på et lik, for så å bli pissredd så er ikke det helt uvanlig :icon_redface:

Både jeg og Ask misser hele greia, stakkars pelsen blir stående på torp hundepensjonat,steinkjer eller budalen (la oss be for det siste dere...) mens jeg er i syden. Ikke får vi gått NKK heller. Blæææ. Jaja, syden er jo gøy det også :)

Kanakje dere møter på RBK også..dere skal jo faktisk sove like ved treningsplassen deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan iallefall ikke uka før NKK Trondheim, da er på jobb om dagene og jeg regner med skoleferien er ikke begynt da eller. Men trodde det var bestemt dato jeg? Uka etter NKK Trondheim - 25-27.juni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...