Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenferie avd. Trøndelag


Guest Christine

Recommended Posts

Det er ikke heelt sikker at jeg kan i første uka..Kan hende jeg skipper NKK Trondheim også.. "/

Vi får se hvordan det blr, skal forsøke å finne det ut innen feb. er omme :)

Christine! Da skal jo jeg kanskje komme til deg og da MÅ vi dit :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar
Det er ikke heelt sikker at jeg kan i første uka..Kan hende jeg skipper NKK Trondheim også.. "/

Vi får se hvordan det blr, skal forsøke å finne det ut innen feb. er omme :)

Er det lov å spørre hvorfor du kanskje må skippe NKK Trondheim? :unsure:

Hmm... Vil så gjerne være med!

Men tror vi begynner på skolen uka etter NKK Trondheim "/ Hvis ikke jeg blingser veldig her nå! Er NKK tidlig eller sent i ferien?

Hehe, første helga i sommerferien ja. 23 og 24 juni :D Hadde det vært i slutten av sommerferien hadde jeg ikke kunne være med selv, har bare fire ukers ferie :wub: Savner nesten det å gå på skole altså :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiii! :):D

du? med det samme vi er inn på nkk trondheim, så må jeg spørre deg om en ting: (kanskje dumt å legge det ut her, men forhåpentligvis er jeg den første som spør :wub: ) Er det mulig å få campe litt inne i teltet til deg og hun venninne din? *smilermegetpenttil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det dere kjører nedover til Stavanger for å være med på sonenferien der? 28. juni?

Hvis Christine kan være hjemme under nkk Trheim og uka etterpå (sånn at de som skal bo hos henne kan gjøre det), så foreslår jeg at vi tar det fra f.eks. mandag 25. juni til onsdag 27., eventuelt til tirsdag ettermiddag om vi ikke vil ligge to netter i telt. Men om Christine skal bort da, så betyr det vel at verken Marie, Christine og de som eventuelt skal bo hos Christine da (hvem er det forresten, hehe?) ikke kan komme. Og da blir vi kanskje ikke så mange igjen?

Stine - når er det du har ferie forresten? Bare tenker ift om vi skal dra nedover til Gøteborg... Men det kan vi kanskje ta på msn eller no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Når er det dere kjører nedover til Stavanger for å være med på sonenferien der? 28. juni?

Hvis Christine kan være hjemme under nkk Trheim og uka etterpå (sånn at de som skal bo hos henne kan gjøre det), så foreslår jeg at vi tar det fra f.eks. mandag 25. juni til onsdag 27., eventuelt til tirsdag ettermiddag om vi ikke vil ligge to netter i telt. Men om Christine skal bort da, så betyr det vel at verken Marie, Christine og de som eventuelt skal bo hos Christine da (hvem er det forresten, hehe?) ikke kan komme. Og da blir vi kanskje ikke så mange igjen?

Stine - når er det du har ferie forresten? Bare tenker ift om vi skal dra nedover til Gøteborg... Men det kan vi kanskje ta på msn eller no.

Når jeg har lært meg å skrive mailer på engelsk, og har fått svar, så vet jeg om jeg er hjemme på NKK trondheim eller ei..

Softis(Malin) har planlagt å komme å bo hos meg lenge, og det har jeg sagt ja til.

Jea og Heidi skal vel bo til Jea's slektninger?

Og, om jeg får tillatelse av foreldrene mine(lite hus-liten plass) så skal kanskje Mina komme og bo hos meg i den helga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har lært meg å skrive mailer på engelsk, og har fått svar, så vet jeg om jeg er hjemme på NKK trondheim eller ei..

Softis(Malin) har planlagt å komme å bo hos meg lenge, og det har jeg sagt ja til.

Jea og Heidi skal vel bo til Jea's slektninger?

Og, om jeg får tillatelse av foreldrene mine(lite hus-liten plass) så skal kanskje Mina komme og bo hos meg i den helga :innocent:

Ok.

Du må si ifra om du vil ha hjelp til å skrive! Og jo før du kommer igang, jo bedre er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Ok.

Du må si ifra om du vil ha hjelp til å skrive! Og jo før du kommer igang, jo bedre er det...

Haha, okei da! :P Må bare grave frem gamle kunnskaper først.(Fikk 3-4 på Engelsk Tentamen da! :innocent: Og læreren sa det var imponerende at jeg forbedrer meg så mye! :))

Psst, med det samme jeg har deg her:

Hvorfor funker ikke sosialhund eller din side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det dere kjører nedover til Stavanger for å være med på sonenferien der? 28. juni?

Hvis Christine kan være hjemme under nkk Trheim og uka etterpå (sånn at de som skal bo hos henne kan gjøre det), så foreslår jeg at vi tar det fra f.eks. mandag 25. juni til onsdag 27., eventuelt til tirsdag ettermiddag om vi ikke vil ligge to netter i telt. Men om Christine skal bort da, så betyr det vel at verken Marie, Christine og de som eventuelt skal bo hos Christine da (hvem er det forresten, hehe?) ikke kan komme. Og da blir vi kanskje ikke så mange igjen?

Stine - når er det du har ferie forresten? Bare tenker ift om vi skal dra nedover til Gøteborg... Men det kan vi kanskje ta på msn eller no.

Jepp, 28.juni drar vi til Stavanger. Akkurat når vet jeg ikke, det er det Liv Anne som bestemmer :P

Så når det kommer til dato og sonenferie, så er alt opp til Christine for øyeblikket. Hehe, fort deg å skriv den mailen da :P

Jeg har ferie fra uke 26 til 29, altså fra lørdag 23.juni - søndag 22.juli. Men uke 26 er jeg jo allerede opptatt med med to ustillinger og kanskje to sonenferier :P:) Og ikke slemt ment, men jeg drar forhåpentligvis til Gøteborg uansett om du blir med eller ei. Selvsagt håper jeg vi kan dra sammen da :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, okei da! :P Må bare grave frem gamle kunnskaper først.(Fikk 3-4 på Engelsk Tentamen da! :) Og læreren sa det var imponerende at jeg forbedrer meg så mye! :P )

Psst, med det samme jeg har deg her:

Hvorfor funker ikke sosialhund eller din side?

Bestem deg for hva du vil skrive først (sett opp liste/forslag på norsk), gjerne i løpet av i dag og i morgen, også begynner du å oversette. Bare send meg mld, pm eller snakk til meg på msn om du trenger litt hjelp.

Tror home er nede eller noe.... Irriterende er det i alle fall

Jepp, 28.juni drar vi til Stavanger. Akkurat når vet jeg ikke, det er det Liv Anne som bestemmer :P

Så når det kommer til dato og sonenferie, så er alt opp til Christine for øyeblikket. Hehe, fort deg å skriv den mailen da :P

Jeg har ferie fra uke 26 til 29, altså fra lørdag 23.juni - søndag 22.juli. Men uke 26 er jeg jo allerede opptatt med med to ustillinger og kanskje to sonenferier :P:P Og ikke slemt ment, men jeg drar forhåpentligvis til Gøteborg uansett om du blir med eller ei. Selvsagt håper jeg vi kan dra sammen da :innocent:

Jeg har veldig, veldig lyst til å bli med! Jeg er nokså fleksibel i forhold til når siden jeg som tidligere nevnt i tråden ikke har andre planer enn nkk trheim, nkku-leir og nkk bjerke. Vi kunne kanskje fått det til i uke 28 eller noe? Må snakke med Annika først da selvsagt, hehe... Vi får snakkes mer om det på msn seinere, nå skal jeg ut på tur med Tinka (nei har ikke skifta fra pysjamas enda).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...