maiko Skrevet 30. Januar 2007 Rapporter Skrevet 30. Januar 2007 Hei har fått ett par sekker med presept voksenfor. noen som har erfaring med foret? Min Jack Russel er 8mnd gammel, er det for tidlig å gi han voksenfor?
TineSimbaNana Skrevet 31. Januar 2007 Rapporter Skrevet 31. Januar 2007 Jeg har ingen erfaring med dette foret, men jeg har hørt at dette foret er bra! Jeg startet på voksen for da Simba og Nana var rundt 10-12 mnd tror jeg.. kan hende jeg husker feil Men du kan jo høre hva andre sier her inne
LouDan Skrevet 31. Januar 2007 Rapporter Skrevet 31. Januar 2007 Bajnok og brødrene gikk på presept før jeg fikk han Hadde det vært lett for meg å få tak i presept hadde jeg nok fortsatt med det
mokken Skrevet 31. Januar 2007 Rapporter Skrevet 31. Januar 2007 Min Jack Russel er 8mnd gammel, er det for tidlig å gi han voksenfor? Heisann! Ikke noe problem å begynne med voksenfor nå, bare bruk god tid på å "vanne ut" det foret du bruker nå slik at ikke overgangen lager magetrøbbel for småen.
alucinor Skrevet 31. Januar 2007 Rapporter Skrevet 31. Januar 2007 Var en periode forhandler av Precept og var veldig fornøyd med foret. Mine hunder fungerte fint på det. God pels og lite avføring.
charlotte Skrevet 31. Januar 2007 Rapporter Skrevet 31. Januar 2007 Precept er et godt fôrmerke på lik linje med Eukanuba og Pro Plan. Tror 70% av jaktretrievermiljøet bruker Precept Competition jeg
Bee Skrevet 1. Mars 2007 Rapporter Skrevet 1. Mars 2007 Vet mange jegere bruker Precept ja. Vi har hunder vi bruker til b.l.a utstilling. Nå er ikke jeg helt objektiv, i.o.m at vi selv forhandler Precept, men vi er i alle fall veldig fornøyde med det! Glansfull pels og lite avfall, samt at hundene liker smaken av det. Den ene får Precept Kylling og Ris forresten og den andre Foundation Formula (altså det vanlige voksenfôret, som du sikkert sitter med nå). En 8 mnd gammel valp skal ikke ha noe problem med å få "voksenfôr" Bare begynn forsiktig ved fôrbyttet, som ellers
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar