Benedicte Skrevet 22. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2007 Nå er alt lagt ut på hjemmesiden + bildene som Guro tok:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 22. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2007 Det var ikke lite heller du fikk. Reiste ikke du med toget? Fikk du med deg alt? Flotte hunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2007 Det var ikke lite heller du fikk. Reiste ikke du med toget? Fikk du med deg alt? Flotte hunden + det jeg fikk når vi vant gruppen.......... Reiste med toget jo. Måtte la 15kgs fôrsekken være igjen, en liten 2kgs fôrsekk og sånn royal canin vannbeholder m/vann og matskål i ett (men dette var heldigvis ikke noe jeg trengte ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 22. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2007 + det jeg fikk når vi vant gruppen.......... Reiste med toget jo. Måtte la 15kgs fôrsekken være igjen, en liten 2kgs fôrsekk og sånn royal canin vannbeholder m/vann og matskål i ett (men dette var heldigvis ikke noe jeg trengte ) Såg bildene fra gruppa etterpå og tenkte at der var det jo enda mer. Godt at du ikke trengte alt da Kanskje jeg får sett dere i BIS ringen i Ølen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2007 Kanskje jeg får sett dere i BIS ringen i Ølen Håper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 22. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2007 Gratulerer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 22. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2007 Gratulerer, så fin Tia er! Gratulerer til alle andre som også gjore det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2007 Nok en gang, gratulerer Framtiden ser lys ut for dere to!! Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2007 WEEE!! Så morro! Gratulerer masse. Tia er så skjønn, jeg er ikke så begeistret for Aussie, men Tia er det noe med som jeg digger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 24. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2007 Jeg har jo titta i denne tråden hver dag, men har glemt å si noe Så GRATULERER! Tia er jo så nydelig også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar