SD Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Jepp, møtes der. Opp til dere når vi møtes, jeg bor såpass nærme så
Ingvild Skrevet 20. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Har sendt litt melding med Christine, det passer for foreldrene hennes å kjøre oss slik at vi er ved gangbrua ca tolv. Går det fint for dere andre? Jeg tar med mat og kakao, men akebrett lar jeg være igjen hjemme. Varmedressen gir nok friksjon.
SD Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Jepp, passer fint det. Tar med mat og kakao jeg også. Husk kamera da folkens
Guest Christine Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Ingvild: Vi blir hentet også! No way om jeg tar bussen med varmedress!
Ingvild Skrevet 20. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Men om vi blir hentet også så kan du vel bruke varmedress? Du må slutte å være så pinlig berørt over det elendige utseendet man automatisk får av å ha på seg varmedress.
Guest Christine Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Men om vi blir hentet også så kan du vel bruke varmedress? Du må slutte å være så pinlig berørt over det elendige utseendet man automatisk får av å ha på seg varmedress. Bruker varmedress ja Hihi, tenk på hvor varmt det blir på bussen da?
Ingvild Skrevet 20. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Det er da man drar ned glidelåsen, binder armene rundt livet og ser enda verre ut. Kjersti kommer også, muligens uten Taika. Og Hanne og Zorro kommer også!
Guest Christine Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Vet at Hanne og Zorro kommer Men Kjersti, uten Taika? Om det er pga løpetiden, så er det bare å komme for vår del iallefall..
Ingvild Skrevet 20. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Nei, det er fordi Taika er nynappa og fryser når hun er ute over lengre perioder (Kjersti skreiv i bloggen sin at hun så ut som en selunge, og jeg syns hun skal ta henne med bare så jeg kan få sett det med egne øyne). Håper hun blir med!
Kjerstii Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Nei, det er fordi Taika er nynappa og fryser når hun er ute over lengre perioder (Kjersti skreiv i bloggen sin at hun så ut som en selunge, og jeg syns hun skal ta henne med bare så jeg kan få sett det med egne øyne). Håper hun blir med! Haha, no way at Taika vises offentlig utenfor nabolaget slik som hun ser ut nå! Dropper til å med treffet på tirsdag på grunn av hennes tilstand (Neida, treffet må jeg droppe på grunn av obligatorisk oppmøte i kirken, gjennom konfirmasjonen )
SD Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 ta henne med i morgen om du så må surre henne rundt i pledd eller noe. hehe hvis ikke får du være fotograf
Kjerstii Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 ta henne med i morgen om du så må surre henne rundt i pledd eller noe. hehe hvis ikke får du være fotograf Tar heller på meg jobben, som fotograf jeg
Guest Christine Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Kjersti: Hørt om dekken før eller? Hihi, jeg tar iallefall med dekken til Milo, om vi skal sitte i ro en stund...
Ingvild Skrevet 21. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Gjett hvilken hund som skal få stå bundet fast i et tre mens vi spiser! Jeg hadde forresten stor plass i sekken min, så jeg tar med fyrstikker, avispapir og et par vedkubber så vi kan lage bål.
Guest Christine Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Hahaha Kan jeg gjette? Tinka? Men Ingvild... Du får være veiviser i bilen du..Jeg suger i å lese kart!
Ingvild Skrevet 21. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Tinka er riktig! Jeg kan være veiviser, selvsagt. Men nå må jeg stikke, snakkes om en halvtime!
MarieR Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Jeg befaler bilder..! Eller hvertfall utfyllende blogg fra en og hver av dere! Ask er lykkelig uvitende om hva han går glipp av, men han skal få gjøre andre moromme ting i dag
Kjerstii Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Christine: tror du jeg har dekken, eller? skal starte et på et nytt ukeprosjekt jeg nå: Sy dekken Fore det sy sammen feste knapper FERDIG!
SD Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Jeg befaler bilder..! Eller hvertfall utfyllende blogg fra en og hver av dere! Ask er lykkelig uvitende om hva han går glipp av, men han skal få gjøre andre moromme ting i dag Fra meg skal du få bilder og en veldig utfyllende blogg både fra turen og det som har skjedd med oss i hele januar. I natt fikk jeg meg nemlig innn på bloggen min
Guest Christine Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Christine: tror du jeg har dekken, eller? skal starte et på et nytt ukeprosjekt jeg nå: Sy dekken Fore det sy sammen feste knapper FERDIG! Pass på så søøte Taika ikke river ut fôret da Takk for turen, folkens! Er litt kald etter et par "studer-bakken" turer`! Og Stine: Legg ut filmen av Ingvild
SD Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Takk for turen ja, det var kjempe hyggelig. Nå har jeg mye jobbing foran meg med blogg og bildebehandling Filmen skal legges ut
Ingvild Skrevet 21. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Jeg kan ikke vente med å få se film av meg som ligger på bakken og har Milo ridende på kneet mitt. Skal begynne med bildene nå, tok ikke så veldig mange, så det skal gå fort. Takk for turen!
Ingvild Skrevet 21. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Bilder er lagt ut: http://www.home.no/labradortinka/tjueenjanuar.html
Guest Christine Skrevet 21. Januar 2007 Rapporter Skrevet 21. Januar 2007 Så "fine" bilder av meg, Ingvild <_<
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar