Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som spiller wow her?

Tine

Recommended Posts

Lurte på om det er noen som spiller world of warcraft her inne, for det gjør jeg banana Må si at det spillet er rå bra beste spillet jeg har spilt hverfall... Noen av dere som spiller dette evnt på hva server og lvl? Kanskje vi kan spille sammen ?

Ja og hva kaller du deg ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Day Of Defeat Source her... *Steam power* :)

CSS er jo baaaare cheatere, gikk lei... :closedeyes:

Så det er derfor jeg gjør det så dårlig... <_<

Jeg spiller mest på en server som drives av noen kompiser, og de kicker glatt kun på mistanke - så der er det levelig. Men mye snusk ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten min spiller, på balderfist-serveren. jeg pleier å sitte og se på innimellom, og høre på at de mobber hverandre. Han er horde, og lager rustninger. lvl 60 mt, for noe som heter dead poets society. De har det ganske morsomt der har jeg inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Ja er klar over den, godt dette ikke gjelder meg da jeg faktisk kan styre meg :lol:

Off... Får jo ikke kontakt med deg på msn lengre :unsure:

Du har da ikke prøvd særlig heller da, jeg svarer når folk skriver :hyper:

Jeg har forresten byttet til Balnazzar, er noe så originalt som Night Elf female hunter :) Bare kommet til level 19 nå da.

Lurer på å bytte server jeg også... Er det PVP server du er på nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Jeg har spilt wow siden det kom ut for (oi shit) litt over 2 år siden...

Har en lvl 66 mage og 64 hunter på server kalt aggramar. Har begynt å spille litt på en server som heter grim batol, som er en pvp server.

Heldigvis har jeg hatt en krevende jobb det siste året, så det har blitt mindre spilling enn i begynnelsen :ermm: DA gikk det over alle støvleskaft. Ikke begynn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en nettside, det er et pc-spill som foregår på nett, altså at man kobler til en server hvor man spiller med hundrevis av andre. Rimelig innviklet å forklare, men det er et eget samfunn der inne, hvor man bygger opp sine egne karakterer, og drar ut i parties til ekspedisjoner i skumle gruver og fjell :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Jeg startet på en pve-server som alliance. Har spilt der lenge. Har en lvl 66 human mage og en 64 NE hunter, pluss diverse low levels.

Jeg har nå begynt å spille på en pvp server, hvor jeg har valgt horde, en blood elf priest som nå er lvl 35. Valgte horde fordi jeg har tatt alliance-quest så mange ganger at jeg er lei..hehe.

Edit: Hva er nicket ditt på Talnivarr da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg skal hente valp om 14 dager, og nå ser det ut som tispen min får løpetid svært snart. Har noen erfaring med å få en ny valp inn i familien samtidig med at den voksne hunden får løpetid? Bør jeg be om å utsette henting av valpen?
    • Det er mange måter å gjøre dette på. Og man bør definitivt ha en plan, for alenetrening fram til en hel arbeidsdag kan ta tid. Med den siste hunden vår tok det 6 mnd. Jeg var da delvis ufør, så mannen hadde ham med på kontoret de dagene jeg var på jobb. Personlig mener jeg at man bør være hjemme med valpen minimum en uke, helst to, for å bruke tid sammen, bli kjent både med hverandre og den nye hverdagen, og etablere litt rutiner, før man i det hele tatt kan starte alenetreningen gradvis. Så bruker man tiden man har, men minst et par uker med systematisk alenetrening hjelper for de fleste. Når man må tilbake på jobb er det mange muligheter. Det viktigste er å ikke pushe valpen for lenge for tidlig, da risikerer man i verste fall å få en hund som ikke tåler å være alene hjemme i det hele tatt, og det er ganske slitsomt. Hjemmekontor. Ta med hunden på jobb.  Hundepasser/hundebarnehage (NB! Vær ekstremt nøye på hundebarnehage, der trenger valpen også tilvenning, og 5 dager i uken er alt for mye. Det er MYE stimuli, stress og påvirkning på slike steder, og det bør være en god plan for hvordan hundene får nok ro i løpet av dagen. Sjekk gjerne at de som håndterer hundene til daglig, altså ikke bare daglig leder, har kursing og faktisk kunnskap om språk og adferd hos hund, å "bare være glad i hunder" er ikke nok på slike steder). Om man er flere i huset, kan man flekse på jobbtid slik at en kan dra tidlig på jobb og komme tidlig hjem, og den andre drar sent. Nabo/familie/venn som passer valpen på dagtid og etterhvert stikker innom og lufter. Omplasseringshund som er vant til å være alene hjemme, heller enn valp. Da bør man også bruke tid på å bli kjent, og starte rolig og gå forsiktig frem med alenetrening på nytt sted, men så lenge de er vant til (og komfortabel med!) å være alene så bør treningen gå ganske raskt.  
    • Jeg lurer på hvor lenge man bør ta fri fra jobb for å være hjemme med den nye valpen, dersom man ikke har mulighet for hjemmekontor? Jeg har en valpebok der det anbefales 5-6 uker, men dette er jo ikke så enkelt i praksis. Det kan sikkert variere mye når valpen er tilvendt å være alene hjemme også. Noen tips?
    • Har ikke egenerfaring, men omgåttes en håndfull whippets. Tur i typisk norsk skog er meg bekjent ikke noe nevneverdig problem. Herjer hunden i skogen kan det såklart bli en skramme her eller der uavhengig av rase, men jeg har aldri hørt at det er noe vesentlig verre med whippet. Når det gjelder munnkurv mtp. jaktlyst så vil det hindre skade og drap av byttedyr, men jagingen og stresset blir jo det samme. Hunden skal ikke jage vilt (eller tamt strengt tatt) så du bør ha tilgang til åpne og/eller inngjerdede områder som hunden kan få løpe fra seg på. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...