Guest Christine Skrevet 7. Januar 2007 Rapporter Skrevet 7. Januar 2007 Ja, takk for treningen! Er ganske stolt over at Milo oppførte seg i dag jeg
Ingvild Skrevet 8. Januar 2007 Rapporter Skrevet 8. Januar 2007 Takk for treningen, selv om den gikk mildt sagt svært dårlig for Tinka og min sin del. Plastposene har forøvrig kommet opp igjen i dag. Bilder kommer snart. Er forresten litt skuffet over at ingen tok bilder mens jeg overbeviste Stine om at Tinka egner seg bedre for agility enn lydighet.
SD Skrevet 14. Januar 2007 Rapporter Skrevet 14. Januar 2007 Takk for treningen ja. Ble ikke så mye trening på oss, jeg hadde tydeligvis en hund som ikke ville Og ja, bilder av Ingvild når hun skulle overbevise meg i hvilken gren Tinka passet best i skulle det ha vært bilder av
Guest Christine Skrevet 14. Januar 2007 Rapporter Skrevet 14. Januar 2007 Takk for treningen, selv om den gikk mildt sagt svært dårlig for Tinka og min sin del. Plastposene har forøvrig kommet opp igjen i dag. Bilder kommer snart. Er forresten litt skuffet over at ingen tok bilder mens jeg overbeviste Stine om at Tinka egner seg bedre for agility enn lydighet. Jeg kunne ikke ha gjort det! Jeg og Kjersti trente på handling
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar