Gå til innhold
Hundesonen.no

Blandingshunden Amigo

Sunniva

Recommended Posts

Dette er hunden vår Amigo. Han er 2 år og blanding av dobermann, riesenschnauzer og staffordshire bullterrier. En utrolig snill gutt som vi har hatt i snart ett år nå. Han har et helt vanvittig aktivitetsnivå ute, men har heldigvis blitt mer og mer sofagris inne:) Elsker og løpe og leke med ball, men ikke så opptatt av damer og sånt enda;)

Satser på at bildene kommer fram her, første gang jeg prøver meg.

post-1796-1167660845_thumb.jpg

post-1796-1167660903_thumb.jpg

post-1796-1167660928_thumb.jpg

post-1796-1167660925_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!:P Man kan egentlig se alle rasene i han, heldigvis har han blitt veldig symmetrisk og fin. Han har muskulaturen, øynene, kjevene og fargen til staffen; kroppsfasongen og snutepartiet til dobermannen og den litt strie pelsen til schnauzeren. Skal få lagt ut noen flere bilder der dere ser kroppen bedre.

Bruker han ikke til noe spesielt, han er kompis og turkamerat:) men kunne tenkt meg å kanskje prøvd han i litt agility etterhvert. Lydighet er nok ikke hans sterkeste side, da konsentrasjonen ikke alltid er på topp ute hehe. Men han har en helt utrolig fart og utholdenhet! Hadde også planer om å prøve snørekjøring i år, men snøen har så langt latt vente på seg her på vestlandet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...