Gå til innhold
Hundesonen.no

Fikk en ølflaske i leggen i går!


Martine

Recommended Posts

Var oppe ved kirken der "alle" samles på nyttårsaften, og det var som vanlig fullt av fulle folk der. Etter å ha kranglet med en gutt i klassen min, så var det en som kastet en tom ølflaske på meg, rett i leggen min. Hovnet opp ordentlig, jeg hadde drukket litt så kjente det ikke sååå godt akkurat da. Først i 1-2 tiden begynte jeg å kjenne det. Klarte ikke gå så kjæresten min måtte bære meg hjem, og der ble jeg sittende med noe kaldt på veldig lenge. Kulen var utrolig stor, og moren min begynte å lure på om beinet var brukket. Fikk sove to timer i natt, resten av tiden lå jeg og gråt. Tror jeg skal holde meg unna kirken til neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt!

Men det er nok sannsynligvis ikke brukket, for da hadde du nok merket det fra starten av! Da ville du nok ikke klart å gå på det i det hele tatt! Er nok bare veldig hovent og sårt!

Men selvfølgelig, en tur til legen skader jo ingen! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør fortsatt vondt, men har blitt ganske mye bedre. :) Jeg er glad den ikke knuste da jeg ble truffet, da hadde jeg nok måttet ta en tur på legevakten! Men,men..Får være litt mer forsiktig neste gang, og hoppe unna alle flaskene som blir kastet! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer jeg også for! Ikke mye deilig å få en hard glassflaske slengt inn i beinet, og bedre ble det heller ikke da broren min ble litt sur på meg i stad, tok tak i beinet mitt og presset akkurat der den store, ekle kulen er. Men er som sagt myye bedre nå, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjipt! Stemmer for at alle ølflasker blir plastflasker, også de små. Folk bare knuser de på folk, eller på bakken, der voffen senere tråkker i skårene... <_<

Helt uenig!

Skal vi tilpasse samfunnet etter de som ikke klarer å oppføre seg som folk?

Øl holder seg best på glass, og smaker best på glass. Skal alle vi som kan nyte øl uten å bli berserk bli straffet for det mindretall som faktisk knuser flasker eller slår med flasker eller kaster flasker på hverandre?

Det blir som å forby lightere og fyrstikk - for vi trenger jo ikke flammer, vi har jo elektrisk oppvarming i dag - og de blir "bare brukt til å tenne fyr på hus av pyromane og til å tenne sigaretter som er skadelige" uansett...

Tsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uenig!

Skal vi tilpasse samfunnet etter de som ikke klarer å oppføre seg som folk?

Øl holder seg best på glass, og smaker best på glass. Skal alle vi som kan nyte øl uten å bli berserk bli straffet for det mindretall som faktisk knuser flasker eller slår med flasker eller kaster flasker på hverandre?

Det blir som å forby lightere og fyrstikk - for vi trenger jo ikke flammer, vi har jo elektrisk oppvarming i dag - og de blir "bare brukt til å tenne fyr på hus av pyromane og til å tenne sigaretter som er skadelige" uansett...

Tsk!

Det er faktisk utrolig mange som bruker glassflaskene som "slagvåpen". Flyr på folk, slår dem i bakhodet med flasken, osv. Og det er ikke helt trygt. Kanskje øl smaker best på glassflaske, men jeg synes egentlig ikke det har så mye å si. Jeg synes at man skal få slutt på volden, og at man i hvert fall klarer å kontrollere seg når man står med en glassflaske i hånden. Man kan få alvorlige skader, og det er verre enn at ølen ikke smaker like godt lenger.

Håper noen skjønner hva jeg mener! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...